شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
ارائه  ٣٠عنوان پژوهش حوزه آب در نمايشگاه هفته پژوهش تهران

ارائه ٣٠عنوان پژوهش حوزه آب در نمايشگاه هفته پژوهش تهران

--

به گزارش روابط عمومي، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به حضور شرکت آب و فاضلاب همدان در نمايشگاه هفته پژوهش گفت: بيش از ٣٠ عنوان پژوهش در نمايشگاه هفته پژوهش تهران ارائه شده است.

سيدهادي حسيني‌بيدار امروز با اشاره به حضور شرکت آب و فاضلاب همدان در نمايشگاه هفته پژوهش اظهار کرد: ٣٠ عنوان پژوهش در نمايشگاه هفته پژوهش تهران ارائه شده است.

وي ادامه داد: در اين نمايشگاه اطلاعات عملکرد پژوهشي، دستگاه راكتور توليد بيوگاز و ربات شياركن كه در اين نمايشكاه بسيار مورد توجه قرار گرفتند، محورهاي پايان نامه‌ها، اولويت‌هاي پژوهشي، مقالات برتر، پژوهش‌هاي برتر و کتاب‌هاي چاپ شده ارائه شده است.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به عناوين پژوهش‌هاي انجام شده در نمايشگاه اشاره کرد و گفت: طرح پژوهشي مقايسه عملکرد ازن و نانو ذرات نقره در حذف عوامل بيولوژيکي آب، بررسي قارچ‌ها در زلال‌سازهاي تصفيه‌خانه‌هاي آب همدان، بررسي پتانسيل تشکيل آلدئيدها و کتون‌ها با تعيين ميزان بهينه ازن در تصفيه‌خانه شهيد بهشتي همدان، بررسي علل افزايش زمان و هزينه‌هاي انجام پروژه‌هاي آب و فاضلاب در کشور و ... از جمله موارد پژوهشي است.

وي در خصوص فعاليت‌هاي پژوهشي و تحقيقاتي شرکت آب و فاضلاب استان همدان نيز بيان کرد: 38 عنوان طرح پژوهشي و تحقيقاتي و حمايت از هشت عنوان پايان‌نامه مقطع دکتري در اين شرکت انجام شده است.

حسيني‌بيدار با اشاره به ارائه 46 عنوان مقاله در همايش‌ها و سمينارهاي استاني و ملي يادآور شد: ارائه چندين عنوان مقاله در کنفرانس‌هاي بين‌المللي و انتخاب پژوهشگر برتر در سه سال پياپي از شرکت آب و فاضلاب شهري استان همدان از ديگر فعاليت‌ها به شمار مي‌رود.

وي از همکاري اين شرکت خدمات‌رسان با اغلب دانشگاه‌هاي کشور خاطرنشان کرد: تعيين هزينه تمام شده اقتصادي هر واحد آب در شهرهاي مختلف استان همدان، بررسي زمينه‌اي جلب مشارکت بخش خصوصي براي سرمايه‌گذاري و بهره‌برداري از طرح‌هاي آبي، تعيين قيمت تمام شده اقتصادي پساب‌هاي شهري استان همدان و بررسي فني و اقتصادي و اثرات کارکرد ادوات کاهنده مصرف آب در استان همدان از جمله محورهاي پايان‌نامه‌هاي قابل حمايت (مقطع دکتري) توسط شرکت آب و فاضلاب است.قابل توجه است در اين جشنواره و نمايشگاه جانبي  آن مدير عامل محترم شركت آمادگي هرگونه همكاري و حمايت از ايده هاي قابل تبديل به محصولات كاربردي و پژوهشگران و شركتهاي دانش بنيان را اعلام نمودند .
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x