شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
هماهنگي و همدلي مديران وزارت نيرو در استان از نکات بارز و قابل تقدير اين صنعت در استان همدان است

هماهنگي و همدلي مديران وزارت نيرو در استان از نکات بارز و قابل تقدير اين صنعت در استان همدان است

--

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، جلسه شوراي انسجام بخشي مديران صنعت آب و برق استان همدان با حضور دکتر حاجي بابايي نماينده مردم همدان در مجلس برگزار شد.
بنابراين گزارش ، حميدرضا حاجي‌بابايي در شوراي انسجام بخشي مديران وزارت نيرو استان همدان ضمن ابراز رضايت از گزارش وضعيت نيرو در استان همدان اظهار کرد: در اين شورا راهکارهاي اجرايي شدن برنامه ششم به خوبي مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
وي ادامه داد: با توجه به همکاري و همراهي خوبي که در بين شرکت‌هاي آب و برق وجود دارد، اميدواريم در سال 97 بتوانيم بشترين استفاده را از منابع ملي و استاني داشته باشيم.
نماينده مردم همدان در مجلس با اشاره به پيشنهاد تشکيل شوراي هماهنگي امور آب و برق در بخش‌هاي کشاورزي و صنعت خاطرنشان کرد: الگوي کشت بايد هرچه زودتر در استان اجرا شود تا مشکل آب کشاورزان حل شود.
وي با بيان اينکه مشکل انسداد چاه‌ها با ارائه الگوي کشت به کشاورزان برطرف مي‌شود، گفت: بايد با ارائه راهکارهاي مناسب مانع نگراني کشاورزان براي تأمين آب کشاورزي شد.

- ذخيره 14 ميليون مترمکعب آب در دشت‌هاي بهار و کبودراهنگ
همچنين سيد هادي حسيني‌بيدار در شوراي هماهنگي و انسجام‌بخشي مديران آب و برق استان همدان اظهار کرد: اميدواريم در سال 97 با جديت و سرعت بالاتر خدمات شايسته‌اي در صنعت آب و برق به مردم شريف همدان انجام شود.
وي يکي از اقدامات شرکت آبفا را انتقال پساب به نيروگاه مفتح دانست و گفت: تاکنون 14 ميليون متر مکعب پساب تصيفه شده، به نيروگاه مفتح داده شده که اين امر نشان دهنده اين است که 14 ميليون متر مکعب آب از طريق انسداد چاه‌ها، در دشت‌هاي بهار و کبودراهنگ ذخيره شده و مانع افت آب شده است.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اضافه کرد: اقدامات شايسته‌اي در سال اقتصاد مقاومتي انجام شد و پنج پروژه با اعتباري بالغ بر سه ميليارد و 400 ميليون تومان انجام شد که بدون تمهيدات مي‌توانست هزينه 7 ميليارد توماني را در پي داشته باشد.
وي اضافه کرد: براي يک پروژه آب بايد 5.5 ميليارد تومان هزينه مي‌شد، اما با توجه به اينکه کميته انسجام‌بخشي در وزارت نيرو به پيشنهادات اهميت مي‌دهد پيشنهاد و ايده‌اي که داده شد، مورد پذيرش واقع شد و با 200 ميليارد تومان انجام شد.
رييس شوراي انسجام بخشي مديران صنعت آب و برق استان همدان گفت: هدف اين شورا هماهنگي کل مديران مجموعه وزارت نيرو است که با انسجام و همدلي و هماهنگي و هم صدايي در کنار هم هستند و خدمات ارائه مي‌کنند.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x