شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
دومين يادواره ۴۵۰ شهيد کارمند و شهداي صنعت آب و برق استان همدان برگزار شد

دومين يادواره ۴۵۰ شهيد کارمند و شهداي صنعت آب و برق استان همدان برگزار شد

--

دومين يادواره ۴۵۰ شهيد کارمند استان و نخستين يادواره شهداي صنعت آب و برق استان در مجموعه فرهنگي، ورزشي آبياران همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، اين برنامه با حضور مسئولان و کارکنان ادارات امروز در مجموعه آبياران برگزار و ياد و خاطره 450 شهيد که در دستگاه‌هاي اداري استان شاغل بوده‌اند، گرامي داشته شد.

فضاي سالن به تصاوير شهداي مدافع حرم استان به‌ويژه سردار سرلشکر حاج "حسين همداني" مزين شده و بر جايگاه مراسم نيز تصاوير شهداي کارمند نصب‌شده بود.

در اين آيين از تعدادي خانواده شهداي صنعت آب و برق و جانبازان با اهداي لوح و هديه تجليل شده و مرثيه‌سرايي در رثاي سالار و سيد شهيدان(ع) و مادر سادات(س) و اجراي سرود "من انقلابي‌ام" از طرف گروه منتظران المهدي(عج) شهر مريانج از ديگر بخش‌هاي اين مراسم بود.

سيد هادي حسيني‌بيدار، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان در اين يادواره گفت: شهدا به ما درس شجاعت، صداقت و انسانيت داده و تکريم آن‌ها و پاسداري از ارزش‌هاي اسلامي وظيفه ما به شمار مي‌رود.

معاون اجرايي سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان نيز گفت: امنيت امروز حاصل خون شهيدان است و از خون آن‌ها پاسداري کنيم تا مديون آن‌ها نشويم.

سيد رضا موسوي با بيان اينکه امروز دشمنان براي برهم زدن امنيت کشور تلاش مي‌کند، افزود: دشمن نمي‌تواند آسايش و امنيت کشور را تحمل کند.

مشاور وزير نيرو در امور ايثارگران نيز با تأکيد بر لزوم گسترش فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه گفت: برگزاري يادواره شهداي دولت و اجراي طرح سپاس که بنيان‌گذار آن رهبر معظم انقلاب بود، مهم‌ترين وظيفه ما براي زنده نگه‌داشتن اين فرهنگ است.

سيد يعقوب محمد مرادي بيان کرد: مديران بايد ديدار با خانواده شهداي اداره خود را در برنامه‌هاي کاري خود قرار داده و از وضعيت آن‌ها جويا شوند و تأسيسات صنعت آب و برق بايد به نام نوراني شهدا مزين شود تا تلنگري براي جوانان باشد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار همدان با بيان اينکه شهيد حججي به‌عنوان سند افتخاري در تاريخ ماندگار شد، گفت: او رفت تا راه نوراني جهاد و شهادت براي ما به يادگار بماند و براي ماندگاري اين مسير بايد فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه گسترش يابد.

رضا قياسي با بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس اعلام کرد: حضور رزمندگان استان در عمليات والفجر 8 به‌اندازه‌اي مؤثر بود که محسن رضايي، فرمانده وقت سپاه پاسداران در پيامي اعلام کرد که نيروهاي تيپ انصارالحسين(ع) در شرايطي به داد ما رسيدند که دستمان خالي بود.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x