شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
روحانيت بايد در فرهنگ سازي مديريت مصرف پيشگام شود

روحانيت بايد در فرهنگ سازي مديريت مصرف پيشگام شود

--

امام جمعه همدان در ديدار با مديران صنعت آب و برق استان: روحانيت بايد در فرهنگ سازي مديريت مصرف پيشگام شود

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، آيت اله محمدي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر همدان در ديدار با مديران صنعت آب و برق استان همدان بر نقش موثر روحانيت در فرهنگ سازي مديريت مصرف در بين آحاد مردم تاکيد کرد.

امام جمعه همدان گفت، جايگاه خدمت رساني به مردمو موثر بودن براي مديران صنعت آب و برق بسيار ارزشمند است و و بايد قدر آن را دانست چرا که هزاران نفر ازحاصل دست رنج شما مديران بهره ميبرند.
وي گفت: خدواند همواره بر خدمات بندگان خالص که بدون چشم داشت در حال خدمت رساني به هم نوعان خود هستند ناظر است و پاداش آنها نزد خداوند محفوظ است.
ايشان با تاکيد بر ترويج روش هاي صحيح مصرف در بين آحاد مردم گفت: همواره روحانيت جايگاه ويژه اينزد مرد دارد و بايد براي ترويج فرهنگ مديريت مصرف روحانيون پيشقدم شوند.
 آيت اله محمدي ضمن تشکر از خدمات مطلوب و مستمر مجموعه صنعت آب و برق در استان همدان گفت: همين که در اين سالها مردم استان دغدغه و نگراني بابت آب و برق نداشتند اين خود عبادت است.

در اين ديدار که مهندس حسيني بيدار رييس شوراي انسجام بخشي صنعت آب و برق به ارائه گزارش اقدامات در سال 96 پرداخت گفت: در سال اقتصاد مقاومتي اقدامات بسيار ارزشمندي از سوي صنعت آب و برق استان انجام شد که نتيجه آن ارائه خدمات مستمر و با کيفيت به مردم استان همدان بود.

وي همدلي و همراهي مديران صنعت در استان را رمز موفقيت و رضايت خاطر مردم دانست و گفت: يکي از مهمترين خدمات به شهر همدان که با کار جمعي صنعت آ ب و برق انجام شد و به نتيجه رسيد تصفيه و انتقال پساب فاضلاب شهر همدان به نيروگاه بود که نتيجه آن ذخيره حجم زيادي از منابع زير ميني منطقه بود.
مديرعامل شرکت آبفاي استان با اشاره به کاهش بارندگي ها در استان گفت: نتيجه کاهش 45درصدي بارش ها نسبت مدت مشابه در سال گذشته، کاهش 7 برابري ورودي سد اکباتان و 40 درصد کاهش حجم ذخيره آب در پشت سد اکباتان است.

مهندس حسيني بيدار با اشاره به اينکه  اقدامات مديريت بحران آب استان از آبان سال 96 آغاز گرديده گفت : هم اکنون برداشت آب از سد اکباتان به کمترين ميزان خود در حال انجام است که برداشت از آبهاي سطحي در فصول غير زراعي، نصب کنتورهاي هوشمند برداشت از چاه هاي کشاورزي و مديريت هوشمند فشار در سطح شهر از اقدامت صنعت آب استان براي گذر از بي آبي است .
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x