شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
از سامانه جامع تحت وب صورت وضعيت الکترونيک (پي وب)  رونمايي شد

از سامانه جامع تحت وب صورت وضعيت الکترونيک (پي وب) رونمايي شد

--

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، در مراسمي که با حضور مديرعامل محترم شرکت، معاونين، مديران شهرستانهاي تابعه، مديران ستادي و کارشناسان حوزه هاي مهندسي و بهره برداري سراسر استان و پيمانکاران اين حوزه ها و نمايندگان شرکت آئين برگزار گرديد، از سامانه جامع تحت وب صورت وضعيت الکترونيک (پي وب) رونمايي شد.
مهندس حسيني بيدار گفت: اين سامانه مشتمل بر بخش هاي پيمان، صورت وضعيت، تعديل، آناليز، پيشنهاد قيمت، پيشرفت ريالي و فيزيکي و گزارشات مرتبط با طرح و پيمان و قرارداد مي باشد.
مديرعامل آبفاي استان گفت: با استقرار اين سامانه پاسخگويي به دستگاهاي نظارتي مانند سازمان بازرسي، ديوان محاسبات و سازمان حسابرسي  دقيق تر و سريعتر انجام شده  و موجبات ارتقاء  سلامت شرکت را فراهم مي آورد .
مهندس حسيني بيدار افزود: با کاهش اشتباهات محاسباتي و خطاي انساني و کنترل دقيق در اين سامانه، از تضييع حقوق کارفرما و پيمانکار نيز جلوگيري خواهد شد .
مديرعامل آبفاي استان همدان در پايان ضمن قدرداني از معاون مهندسي، مديران و کارشناسان اين حوزه، وهمچنين دفتر برنامه ريزي و کنترل طرح ها به خاطر تلاشهايي که در خصوص راه اندازي اين سامانه متحمل شدند،  خاطرنشان کردند اين سامانه موجب تسريع در بررسي و تائيد صورت وضعيت ها و گردش کارها و حذف کاغذ در اين فرايند خواهد بود .
وي با تاکيد بر اجرايي شدن سامانه از نيمه ارديبهشت 97 از کليه پيمانکاران، تامين کنندگان و مشاوران طرف قرارداد که در طول سالهاي گذشته با اجراي با کيفيت پروژه ها، اين شرکت را در خدمات رساني به شهروندان ياري نموده اند تشکر نموده و از همه آنها درخواست کردند با تهيه سامانه ياد شده در ارتقاء سرعت، کيفيت و دقت و کاهش  هزينه ها ، شرکت آب و فاضلاب استان همدان را بيش از پيش همراهي نمايند .

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x