شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
راه‌اندازي ميز خدمت و سامانه خدمات الکترونيک  شرکت آب و فاضلاب استان همدان

راه‌اندازي ميز خدمت و سامانه خدمات الکترونيک شرکت آب و فاضلاب استان همدان

--

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه خدمت‌رساني به مردم اولويت نخست اين شرکت است گفت: در اين شرکت ميز خدمت با هدف کاهش مراجعات حضوري مشترکين به امور شرکت آب و فاضلاب راه‌اندازي شده است.

به گزارش روابط عمومي، سيد هادي حسيني بيداري در آيين افتتاح ميز خدمت اين شرکت با بيان اينکه خدمت‌رساني به مردم اولويت نخست اين شرکت است گفت: در اين شرکت ميز خدمت با هدف کاهش مراجعات حضوري مشترکين به امورهاي شرکت آب و فاضلاب راه‌اندازي شده است.

وي با اشاره به اينکه سامانه خدمات الکترونيک شرکت آب و فاضلاب استان همدان، يک سامانه تحت وب بوده که جهت ارائه خدمات غيرحضوري به مشترکين طراحي شده است بيان کرد: تحت وب بودن سامانه اين امکان را فراهم ميکند که مشترکين از هر مکان و هر زمان و از هر سيستم عاملي بتوانند وارد سامانه شوند و درخواست خود را ثبت، يا وضعيت درخواست ثبت شده ي قبلي خود را رهگيري نمايند.

اين مسوول با بيان اينکه کاربران دفاتر پيشخوان نيز مي‌توانند از طريق همين سامانه پاسخگوي مشترکين باشند اظهار کرد: خدمات موجود در سامانه به دو دسته کلي خدمات جاري (آب بهاء) و خدمات سرمايه‌اي (حق انشعاب) و در ٥ بخش ارائه مي‌شود.

حسيني بيدار با اشاره به اينکه اين سامانه 22 خدمت را به مردم ارائه مي‌کند تصريح کرد: تغيير کاربري انشعاب، پاسخ به استعلام، تغيير مشخصات، تغيير واحد مسکوني، تغيير ظرفيت قراردادي انشعاب، تغيير قطر انشعاب، تفکيک کنتور، تغيير مکان وسايل اندازه گيري، آزمايش کنتور، تعويض کنتور، واگذاري انشعاب آب، واگذاري انشعاب فاضلاب، نصب سيفون اضافي، قطع موقت و وصل انشعاب، جمع آوري يا ادغام انشعاب، صورتحساب ميان دوره،بررسي صورتحساب، اعلام کارکرد کنتور، مشاهده سوابق(المثني و...، امکان پرداخت صورتحساب، پيشنهادات، انتقادات و بررسي شکايات، فروش آب تانکري، دسترسي آسان و سريع ثبت خدمت توسط مشترکين از جمله اين خدمات است.

وي به مزاياي اين طرح پرداخت و گفت: افزايش سرعت و دقت رسيدگي به درخواستها، کاهش قيمت تمام شده خدمات ارائه شده، کاهش تردد در شهر که منتهي به کاهش ترافيک شهري شده و همچنين صرفه‌جويي در مصرف انرژي، امکان استفاده از سامانه در دفاتر پيشخوان، راهنمايي مشترکين حين انجام خدمت از طريق سامانه پيامکي سايت و قابليت ارتباط با سامانه‌هاي خدمات الکترونيک ساير ادارات و شرکت‌ها اعم از صدور مجوز يا استعلام جهت تسريع در خدمات رساني بهتر در راستاي طرح تکريم ارباب رجوع از جمله اين مزايا محسوب مي‌شود.

حسيني بيدار با بيان اينکه فرايند استقرار ميز خدمت از سال 1392 در شرکت آغاز شده بيان کرد: با ابلاغ دستورالعمل ميز خدمت در اواخر سال 1396 شرکت آب و فاضلاب شهري به رغم راه‌اندازي سامانه خدمات الکترونيک، اقدام به راه‌اندازي ميز خدمت، به شکل جدي‌تر و مطابق با دستور العمل ابلاغ شده، در ساختمان ستادي و ساختمان‌هاي امور در شهرستان‌هاي تابعه نموده است.

وي در پايان سخنان خود گفت: مشترکان مي‌توانند براي ورود به سامانه براي ورود، آدرس اينترنتي سامانه را بشرح ذيل https://es.hww.ir وارد کنند.

مدير بازرسي استانداري همدان نيز در اين مراسم گفت: در 3 ماه گذشته که اين سامانه راه‌اندازي شده است از حضور بيش از 14 هزار نفر جلوگيري شده است که تنها 9 هزار نفر مربوط به پرداخت قبض بوده است.

حسين افشار با اشاره به اينکه ميزخدمت غير حضوري و الکترونيک در راستاي خدمت‌رساني به مردم راه‌اندازي شده است بيان کرد: اين طرح مصوبه شوراي عالي است.

وي تصريح کرد: در استان 96 دستگاه زيل بخشنامه ميز خدمت براساس دستور رياست جمهوري است که تمامي دستگاه در اين راستا اقدام کرده اند.

اين مقام مسوول بيان کرد: شرکت اب و فاضلاب از دستگاه‌هاي پيشرو است که اين ميز خدمت در آن راه‌اندازي شده است.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x