شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مانور مشترک اطفاء نشت گاز کلر و مقابله با مخاطرات در تويسرکان برگزار شد

مانور مشترک اطفاء نشت گاز کلر و مقابله با مخاطرات در تويسرکان برگزار شد

--

به مناسبت هفته پدافند غيرعامل، مانور مشترک اطفاء نشت گاز کلر و مقابله با مخاطرات همزمان توسط شرکت آب و فاضلاب استان همدان در شهر تويسرکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، به مناسبت هفته پدافند غيرعامل مانور مشترک اطفاء نشت گاز کلر و مقابله با مخاطرات همزمان توسط شرکت آب و فاضلاب استان همدان در شهر تويسرکان برگزار شد.
مديرعامل  شرکت آب و فاضلاب استان همدان در اين خصوص اظهار کرد: امسال مانور آب با حضور استان‌هاي معين همدان شامل لرستان، قزوين، کردستان، کرمانشاه، زنجان و استان مرکزي و با هماهنگي و همکاري اداره‌کل بحران و پدافند غيرعامل استانداري همدان و فرمانداري تويسرکان و همچنين نهادها و سازمان‌هاي مرتبط با مديريت بحران شامل سازمان آتش‌نشاني شرکت آب منطقه‌اي، شرکت آبفاي روستايي، شرکت توزيع نيروي برق، شرکت گاز، نيروي انتظامي، سپاه، جمعيت هلال احمر برگزار شد.
سيدهادي حسيني بيدار بيان کرد: از جمله اهداف برگزاري اين مانور آمادگي بيشتر پدافندي در مقابل حملات بيوتروريستي افزايش تعامل و نزديکي شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي استان همدان براي همکاري گسترده در زمان بحران، برقراري تعامل موثر با سازمان‌هاي همکار در مديريت بحران، آشنايي با تأسيسات کليدي و به کارگيري استان‌هاي معين و سازمان‌هاي همکار و پشتيبان در همکاري با شرکت آبفاي همدان در مواقع لازم است.
وي آموزش و تمرين تخصصي عوامل درگير در بحران و افزايش مهارت و ارزيابي کارايي تيم‌هاي مديريتي و عملياتي استان‌هاي معين، تمرين همکاري واحدهاي مختلف شرکت در شرايط اضطراري با استان‌هاي معين و جانشين، افزايش آگاهي پرسنل و مديران در خصوص مخاطرات بيوترورستي و افزايش آمادگي پدافندي و افزايش آمادگي پدافندي، تمرين فراخواني واحدهاي درون شرکت و سازمان‌هاي همکار در کمترين زمان و هماهنگ‌سازي آبفاي روستايي و آبفاي استان‌هاي معين با همه واحدهاي درگير مانور، آشنايي بيش از پيش مديران و نيروهاي عملياتي آبفاي استان‌هاي معين با سازه‌ها، تأسيسات آبي و نقشه خيابان‌هاي شهر از ديگر اهداف اين مانور به شمار مي‌رود.
مدير عامل آبفاي استان همدان گفت: از آنجا که شبکه‌هاي آب و فاضلاب از زيرساخت‌هاي آسيب‌پذير و حساس در مواقع بروز بحران هستند، بنابراين رفع اتفاقات در اين تأسيسات بسيار زمان‌گير است که بايد سطح آمادگي شرکت‌هاي آب و فاضلاب در مواجهه با بحران سنجيده و نقاط ضعف آنها برطرف شود.
فرماندار تويسرکان نيز ضمن مثبت ارزيابي کردن برگزاري مانورها براي آمادگي و هماهنگي دستگاه هاي ذيربط گفت: شرکت آب و فاضلاب استان همدان و مجموعه وزارت نيرو عملکرد مطلوبي در شهرستان تويسرکان داشتند.
موميوند گفت: با برنامه ريزي هاي اصولي و تشکيل گروه هاي تخصصي در فرمانداري تويسرکان در دو سال گذشته اين شهر مشکلي بابت تامين و توزيع و قطعي آب نداشته است.
وي ضمن قدرداني از مدير عامل آبفاي استان همدان و مدير امور آبفاي تويسرکان در خدمت رساني و توزيع آب شهر تويسرکان گفت: ساخت و طراحي پکيج تصفيه آب سرابي توسط نيروهاي متخصص اين شرکت از مهمترين اقدامات در اين شهرستان بود.
مدير دفتربحران و پدافند غير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ضمن ارزيابي مانور برگزار شده در تويسرکان گزارشي از اقدامات انجام شده را ارائه نمود.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x