شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
استاندار همدان: پروژه تصفيه و انتقال پساب فاضلاب يادآور جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود

استاندار همدان: پروژه تصفيه و انتقال پساب فاضلاب يادآور جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود

--

استاندار همدان در ديدار مديران صنعت آب و برق گفت: پروژه تصفيه و انتقال پساب فاضلاب يادآور جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.
به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، سيد سعيد شاهرخي استاندار همدان گفت: مديران خوب و برجسته اي از وزارت نيرو در استان وجود دارد.
وي افزود: همکاري بين مديران صنعت آب و برق استان قابل تحسين است و روند کارها را در اين حوزه براي مردم تسهيل کرده است و از اينرو تلاش هاي بي وقفه و کارجهادي مديران صنعت جاي تشکر و قدرداني دارد.

استاندار همدان گفت: اقدامت خوبي که در حوزه فاضلاب شهري انجام شده است بسيار ارزشمند است و انتظار ميرود که سطح پوشش خدمات در شهر همدان به صد درصد برسد.

شاهرخي گفت: انجام پروژه تصفيه و انتقال پساب فاضلاب کار بسيار ارزشمندي است که يادآور کارهاي جهادي رزمندگان در زمان جنگ است.

شاهرخي اظهار کرد: مردم ولي نعمت ما هستند و شايسته بهترين خدمات مي باشند و مديران از فرصتي که براي خدمت به مردم پيش آمده حداکثر استفاده را بکنند.

استاندار همدان ادامه داد: با حداکثر کيفيت و راندمان نياز مردم را در حوزه آب تامين نماييد و به گونه اي عمل کنيد که در بحث خدمت رساني خللي ايجاد نشود.

شاهرخي گفت: در تامين و توزيع آب و جمع آوري فاضلاب به محيط زيست بها بدهيم و به سلامت مردم اهميت و استانداردها را رعايت کنيم.

وي افزود: انضباط در مديريت توزيع منابع آب مهم است چرا که منابع آب دست مايه اصلي توسعه استان همدان است.

در ابتداي اين  ديدار مهندس حسيني بيداربه عنوان رييش شوراي هماهنگي مديران صنعت آب و برق استان گزارشي از اقدامات انجام گرفته در حوزه آب و فاضلاب شهري و روستايي و توليد و توزيع برق ارائه داد.

مدير عامل آبفاي استان همدان گفت: انسجام و همدلي مديران صنعت در استان را رمز موفقيت و رضايت خاطر مردم دانست و گفت: يكي از مهمترين خدمات به شهر همدان كه با كار جمعي صنعت آ ب و برق انجام شد و به نتيجه رسيد تصفيه و انتقال پساب فاضلاب شهر همدان به نيروگاه بود كه نتيجه آن ذخيره حجم زيادي از منابع زير ميني منطقه بود.

وي افزود: به دليل کاهش بارندگي ها و کاهش منابع زيرزميني در ساليان اخير استان همدان همواره در خط قرمز تامين آب بوده که با تشکيل جلسات انسجام بخشي و مديريت بحران در سطح صنعت آب و برق و پيش بيني تمهيدات ويژه براي سال آينده تاکنون هيچ مشکلي در تامين و توزيع آب به وجود نيامده است.
 حسيني بيدار به الکترونيکي نمودن بيشتر خدمات مشترکين اشاره کرد و افزود: تمام تلاش شرکت هاي صنعت آب و برق در به حداکثر رساندن مراجعات حضوري مردم و ارائه بيشترين خدمات توسط درگاه هاي الکترونيکي مي باشد.



مرجع خبر: روابط عمومي آبفا
نويسنده : مسعود دلاوري
تاريخ درج : 97/9/7
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x