شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
بازديد فرماندار نهاوند از پروژه هاي آّبفاي شهري

بازديد فرماندار نهاوند از پروژه هاي آّبفاي شهري

--

به گزارش روابط عمومي، فرماندار نهاوند به همراه مديرعامل و معاونت مهندسي و توسعه و مدير امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند از پروژه‌هاي عمراني اين دستگاه در سطح شهرستان بازديد و از روند انجام کار ابراز رضايت نمودند.
در اين ديدار  فرماندار نهاوند به عنوان مقام ارشد اجرايي شهرستان گفت: از مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تشکر ويژه اي مي کنم. 
مشکلات موجود در نبود اعتبارات را هم درک مي کنيم.
مهندس مراد ناصري افزود: کارها خوب انجام گرفته و مدير آب و فاضلاب نهاوند نيز پيمانکارها را خوب پاي کار آورده است.
مديرعامل محترم  شرکت آب و فاضلاب استان همدان در جمع اصحاب رسانه گفت: ما بايد با تمام توان در نهاوند وارد شويم. از اينکه فرماندار نيز در کنار ما و مدير شهرستان است ابراز خرسندي مي‌کنم.
مهندس سيد هادي حسيني بيدار افزود: از خبرنگاران خوب شهرستان که پل ارتباطي مردم با مسئولين هستند نيز نهايت تقدير و تشکر را دارم و مي گويم قلمي که مي‌چرخانند کمک بزرگي است جهت ارائه خدمات بهتر و شايسته تر ما مسئولين به مردم. من دست خبرنگاران را مي بوسم.
وي بيان کرد: در نهاوند مديريت بسيار خوب شده جا دارد از زحمات مهندس شريفي مدير جوان نهاوند تشکر کنم با ديدن اوضاع نهاوند خستگي از تنم درآمد؛ آب و فاضلاب بي سر و صدا کار انجام مي‌دهد با وجودي که نقدينگي پايين است ولي با درايت همکاران شرکت در استان و شهرستان‌ها کار را پيش مي بريم. بيشتر کار شرکت آب و فاضلاب استان در نهاوند انجام شده حتي به جرأت مي‌گويم در کل کشور نيز شهرستاني مانند نهاوند وجود ندارد. به همين دليل من مهندس شريفي اختيار کامل مي دهم در خصوص اختصاص انشعاب نهايت همکاري را با مردم داشته باشد.
وي تصريح کرد : در خصوص کيفيت آب نهاوند بهتر است بگويم بهترين کيفيت را آب نهاوند دارد، حتي مي توانيم آب را بدون کلر زني در اختيار مردم قرار دهيم ما با تمام توان در خدمت مردم نهاوند هستيم و نمي گذاريم هيچ کدام از کارها در نهاوند بخوابد.
وي در خصوص اعتبار بيان کرد: اختصاص ما در نهاوند دو و نيم ميليارد تومان است ولي هشت و نيم ميليارد تومان قرارداد بسته‌ايم و داريم کار را انجام مي‌دهيم و اين خود نشان از توانايي و جسارت مدير و پيمانکاران است. 
 وي در نهايت از خبرنگاران خواست در بحث مديريت مصرف تخصيص انشعاب ها کمک بيشتري به امور آب و فاضلاب داشته باشند.





مرجع خبر: روابط عمومي آبفا
نويسنده : مسعود دلاوري
تاريخ درج : 97/9/7
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x