شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
بررسي مسائل آب و فاضلاب شهرستان ملاير با حضور نماينده ملاير در مجلس

بررسي مسائل آب و فاضلاب شهرستان ملاير با حضور نماينده ملاير در مجلس

--

به گزارش روابط عمومي آبفا، در نشستي با حضور کاظمي نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان ملاير بررسي شد
نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي گفت به دنبال جلساتي که با مجري طرح تصفيه خانه آب شرب ملاير برگزار شده است اميدواريم با تسهيلات که براي اين طرح تصويب شده است تا خرداد سال آينده اين تصفيه خانه به بهره براري برسد.
کاظمي با بيان اينکه با اين اقدامات و حل مشکلات موجود روند اجراي طرح شتاب مي گيرد، افزود: اميدواريم دغدغه آب شرب ملاير با اجرا و تکميل اين تصفيه خانه به اتمام برسد.
نائب رييس کميسيون حقوقي و قضايي مجلس همچنين خواستار شتاب گيري روند اجراي فاضلاب شهري ملاير شد و تاکيد کرد: با توجه به اينکه اجراي فاضلاب شهري ملاير از ساير نقاط استان عقب تر است، ضروري است سال ۹۸ نگاه ويژه اي در اجراي فاضلاب اين شهر صورت گيرد.
کاظمي تاکيد کرد: چنانچه نياز باشد براي شتاب گيري روند اجراي طرح فاضلاب ملاير موارد را در تهران و در بودجه و تلفيق پيگيري مي کنيم تا بتوانيم گامي مثبت در اين زمينه برداريم.

نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي ضمن تقدير از زحمات و تلاش هاي شرکت آب و فاضلاب شهري استان و ملاير گفت: مجموعه آب و فاضلاب استان تيمي بسيار قوي، فعال و متخصص است و در حوزه کاري خود بسيار موفق و جهادي عمل کرده است.
کاظمي خاطرنشان کرد: در آستانه چهل سالگي پيروزي انقلاب و در وضعيتي که کشور در شرايط سختي است، وظيفه داريم اميد را در بين مردم ترويج کنيم.
در اين جلسه مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان نيز  به تشريح عملکرد آبفاي استان پرداخت و افزود: کليه مديران و کارشناسان آبفاي استان همدان بحث مهم خدمت رساني هر چه بهتر به شهروندان هم استاني را به صورت ويژه پيگيري مي کنند.
مهندس حسيني بيدار گفت: اجراي هرچه سريعتر پروژه ه فاضلاب شهرستان ملايرخواست و اولويت کاري آبفاي استان است و اين امر با جديت در حال پيگيري و انجام است
در ادامه مديرعامل ملاير نيز ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت در سال جاري، اهداف و چالش هاي پيش رو براي خدمت رساني بيشتر به شهروندان ملايري را تشريح کرد.
مهندس جوکار  با بيان ايجاد تسريع در اجراي شبکه جمع آوري فاضلاب در شهر ملاير خاطرنشان کرد: در 9 ماهه امسال بيش از 9 کيلومتر توسعه شبکه جمع آوري فاضلاب در شهر ملاير انجام پذيرفته است و بايد همين روند ادامه يابد چرا که تکميل اين شبکه در بهداشت و سلامت شهروندان اثر گذر خواهد بود.
وي افزود: با توجه به افزايش مصرف سرانه شهري، اين شرکت اقدام به حفر (بغل کني) دو حلقه چاه جهت افزايش ضريب اطمينان در شهر ملاير نمود.

       

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x