شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
تقدير از آبفاي استان همدان در شوراي اقامه نماز

تقدير از آبفاي استان همدان در شوراي اقامه نماز

--

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان در جلسه شوراي اقامه نمازاستانداري، آبفاي استان همدان شايسته تقدير و از عملکرد اين شرکت تقدير شد.
استاندار همدان در اين جلسه ضمن تسليت به مناسبت فرارسيدن ايام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: امروزه اگر در دنيا به خصوص در کشورهاي غربي جنگ، ظلم و نابرابري افزايش يافته به دليل فاصله گرفتن جوامع از دين و عدم اتصال به پروردگار عالم است .
وي مهم ترين و اساسي ترين وظيفه هر انسان را توجه به نماز معرفي کرد و افزود: هدف انقلاب اسلامي استقرار شريعت مقدس و دين مبين اسلام بوده است و بعد از گذشت 40 سال از پيروزي انقلاب و تغييرات انقلابي جامعه، دين باوري مردم ايران بر همه جهان واضح و روشن است .
سيد سعيد شاهرخي با بيان اينکه در انجام کارهاي فرهنگي بايد به اثر بخش بودن آن بيش تر از جنبه هاي ديگر توجه شود، اضافه کرد: در تمامي ادارات و دستگاه هاي استان بهترين مکان هر اداره بايد به نمازخانه اختصاص يابد و نبايد اتاق مديران از نمازخانه شرايط بهتري داشته باشد چرا که با انجام اين کار همه متوجه مي شوند که اولويت اول توجه به نماز است .
همچنين در اين جلسه بر اساس ازريابي هاي ستاد اقامه نماز استان از عملکرد دستگاه هاي اجرايي و ادارت در سال1396  از دستگاه هاي برتر تقدير شد که شرکت آب و فاضلاب استان همدان شايسته تقدير شناخته شد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x