شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
اجراي 35 درصد شبكه جمع آوري فاضلاب ملاير/ اتمام حفاري ها تا قبل از نوروز

اجراي 35 درصد شبكه جمع آوري فاضلاب ملاير/ اتمام حفاري ها تا قبل از نوروز

--

اسين جوكار در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملاير با اشاره به خدمات دهي شركت آب و فاضلاب شهري ملاير در بخش هاي مختلف اظهار كرد: در حال حاضر شهرهاي ملاير، سامن، جوكار، ازندريان و زنگنه زير نظر شركت آب و فاضلاب شهري ملاير بوده و از خدمات اين شركت بهره مند هستند.

 وي با اشاره به اجراي طرح توسعه جمع آوري شبكه فاضلاب شهرستان ملاير افزود: تاكنون 35 درصد از طرح جمع آوري فاضلاب در ملاير انجام شده است.

 مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري ملاير با بيان اينكه در اجراي اين طرح تمركز ما بيشتر روي مناطقي است كه مشكل دفع فاضلاب دارند تصريح كرد: سهميه اجراي ما  براي اجراي طرح در سال جاري 7 هزار و 500 متر بوده است.

وي با بيان اينكه امسال 10 هزار متر شبكه جمع آوري فاضلاب در سطح شهر ملاير انجام شد افزود: در اين راستا براي سرعت بخشيدن به كار 2 هزار و 500 متر بيشتر از سهميه كار انجام شد.

 جوكار هزينه جمع آوري فاضلاب را در ملاير در سال جاري 2 ميليارد تومان دانست و گفت: با توجه به نزديك شدن به ايام نوروز و رفع مشكلات همه حفاري هاي ما در سطح شهر به پايان رسيده است.

وي با بيان اينكه حفاري ها در خيابان شهيدرجايي و بلوار پارك تمام شده است گفت: قرار است تا قبل از سال جديد آسفالت قسمت هاي حفاري نيز توسط شهرداري انجام شود و مشكلي براي تردد  مردم و مسافران از حفاري ها وجود نداشته باشند.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري ملاير با اشاره به اينكه تدابير لازم براي ايام نوروز انديشيده شده است اضافه كرد: اگر در نقطه اي شكستگي وجود داشته باشد درصدد رفع آن هستيم تا در ايام نوروز مشكل و كمبودي در قطعي آب نداشته باشيم.

 وي با اشاره به اينكه همكاري مردم با شركت هاي خدمات رسان باعث ارائه خدمات مطلوبتر به خود مردم خواهد شد خاطرنشان كرد: مشتركان در صورت مشكل مي توانند با 122 تماس بگيرند.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x