شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
تقدير از مشترکين کم مصرف همداني در هفته ي صرفه جوئي

تقدير از مشترکين کم مصرف همداني در هفته ي صرفه جوئي

--

به گزارش روابط عمومي، مشترکين کم مصرف و خوش حساب در شهر همدان شناسائي و به قيد قرعه از سه تن از ايشان تجليل شد.
به مناسبت هفته ي صرفه جوئي و به قيد قرعه از سه مشترک کم مصرف و خوش حساب در همدان تقدير به عمل آمد.
مهندس آذرتکين با تائيد اين خبر گفت:بر اساس بررسي هاي به عمل آمده بيش از 95 هزار مشترک خانگي در شهر همدان در سال 97 مصرف خود را مديريت و قبوض آب بها را نيز به موقع پرداخت نموده اند که به همين دليل و به مناسبت هفته ي صرفه جوئي طي مراسمي با حضور جمعي از مسئولين،از ايشان با لوح تقدير با امضاي معاونت خدمات مشترکين و مديرامور آبفاي همدان تجليل به عمل آمد.
مدير امور آبفاي همدان در اين مراسم ضمن تقدير و تشکر از تمامي مشترکين کم مصرف،از مردم خواست تا همانند اين بزرگواران در مصرف آب صرفه جوئي داشته باشند و مصارف را به زير الگوي مصرف برسانند و همچنين قبوض آب خود را به موقع پرداخت نمايند.
وي در پايان اظهار داشت بيش از 108 هزار مشترک خانگي در شهر همدان وجود دارد که بيش از 90 درصد از مشترکين خانگي الگوي مصرف را رعايت مي نمايند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x