شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
نمانده مردم نهاوند در مجلس/ عملکرد سه ساله آب و فاضلاب شهري نهاوند در ايجاد شبکه فاضلاب برابر با ۱۴ سال گذشته است

نمانده مردم نهاوند در مجلس/ عملکرد سه ساله آب و فاضلاب شهري نهاوند در ايجاد شبکه فاضلاب برابر با ۱۴ سال گذشته است

--

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، نماينده مردم شهرستان نهاوند در مجلس از امور آبفاي اين شهر بازديد و به بررسي مسائل و مشکلات مربوطه پرداخت.
حسن بهرام نيا در جمع مديريت و کارکنان امور آب و فاضلاب شهري، با اشاره به انقلاب عظيم در حوزه فاضلاب شهري در نهاوند گفت: در راستاي توسعه پايدار با توجه به ضرورت و نياز شهرستان به شبکه فاضلاب، ۱۰ ميليارد تومان از محل اعتبارات در اختيار نماينده و ۱۲ ميليارد تومان از محل اعتبارات ملي براي اين مهم اختصاص داده شده است که بيش از ۷۰ درصد شهر نهاوند به شبکه فاضلاب متصل شده است .
در ابتداي اين جلسه مرتضي شريفي مدير امور آبفاي نهاوند گزارشي از عملکرد امور ارائه کرد که نماينده مردم نهاوند ضمن تقدير از عملکرد خوب مدير و کارکنان آبفاي شهري افزود: عملکرد سه ساله آب و فاضلاب شهري نهاوند در بحث شبکه گذاري فاضلاب برابر با ۱۴ سال گذشته است.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x