شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
تقدير استاندار از اقدامات مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان

تقدير استاندار از اقدامات مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان

--

به گزارش روابط عمومي، در جلسه قرار گاه اقتصاد مقاومتي که با حضور استاندار، نمايندگان مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي، فرمانداران، مديران عامل و مديران کل دستگاههاي اجرايي برگزارشد مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان طي گزارشي مفصل، عملکرد مثبت شرکت در سالهاي ۹۷ و ۶ ماهه ۹۸ در حوزه اقتصاد مقاومتي را ارائه کرد. 

شاهرخي استاندار همدان ضمن تشکر از گزارش ارائه شده گفت: ما در آب و فاضلاب شهري در خصوص تامين آب استان از استانهاي نمونه در کشور هستيم و چالش عمده‌اي در اين زمينه نداريم که شاخص ها و واقعيت ها بيانگر اين موضوع است.

وي افزود: از ويژگي هاي بارز مدير عامل شرکت آب و فاضلاب اين است که تمام اموري که به ايشان محول شد به نحو احسن انجام گرديد و براي مرتبه دوم هم تکرار نکرديم و درخواست ما اين است که همه مديران نيز اين گونه عمل کنند و ازين نظر ايشان مورد تاييد من است.

استاندار همدان گفت: در خواست ما از مديران اين است که هر امور محوله اي که کاملا کارشناسي شده با وجود همه مشکلات و موانع طوري مديريت کنيد که موانع از سر راه برداشته شود که آقاي مهندس حسيني بيدار اين هنر را دارند. 

شاهرخي اضافه کرد: در اقدامات شرکت آب و فاضلاب با موضوع فاضلاب کار بسيار ارزشمندي انجام شده که هنر اين دستگاه اين بوده است که فاضلاب که يک تهديد محسوب مي‌شود را به يک فرصت تبديل کند.

وي افزود: در گذشته، هم از لحاظ بهداشت و رفاه مردم و هم فروچاله هاي کبودراهنگ بهار و فامنين دچار مشکل بوديم ولي هم اکنون با تصفيه فاضلاب شهر همدان در حد آب آشاميدني ۲۰ حلقه چاه مسدود شده است و پساب تصفيه شده معادل توليد ۶۰ حلقه چاه ميباشد که ما توانستيم براي منطقه اقتصادي که در کشور نمونه است ۳ ميليون مترمکعب تخصيص گرفتيم.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x