شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
کسب رتبه اول تيم نصب انشعاب آب آبفاي استان همدان در مسابقات کشوري مهارتهاي فني و تخصصي شرکتهاي آب و فاضلاب

کسب رتبه اول تيم نصب انشعاب آب آبفاي استان همدان در مسابقات کشوري مهارتهاي فني و تخصصي شرکتهاي آب و فاضلاب

--

به گزارش روابط عمومي، شرکت آب و فاضلاب استان همدان در اولين دوره مسابقات کشوري مهارت هاي فني و تخصصي بهره برداري شرکت هاي آب و فاضلاب، موفق به کسب رتبه نخست در رشته نصب انشعاب آب شد.
مديرکل دفتر بهره برداري آب شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور در اختتاميه اولين دوره مسابقات کشوري مهارت هاي فني تخصصي بهره برداري شرکت هاي آب و فاضلاب در اصفهان گفت: بزرگترين دستاورد برگزاري اين مسابقات اين بود که در اين رويداد براي خدمت رساني بهتر به مردم با يکديگر به رقابت پرداختيم.
حميدرضا کشفي با بيان اينکه همه کارکنان شرکت هاي آب و فاضلاب در مسير خدمت رساني به مردم گام بر مي دارند، افزود: در اين مسابقات تلاش کرديد خدمت رساني به مردم را ارتقا دهيد و بنابراين همه شرکت کنندگان در اين مسابقه برنده هستند.
کشفي با اشاره به اينکه تقريبا همه شرکت هاي آب و فاضلاب روستايي و شهري کشور تيم هاي خوبي به مسابقات اعزام کردند، تصريح کرد: در روزهايي که به دليل محدوديت منابع مالي در کشور و عدم پيشرفت مناسب در پروژه ها، ايجاد شور و نشاط و دوري از رخوت مهمترين دستاورد اين رقابت ها بود.
وي صنعت آب و فاضلاب کشور را يک تيم واحد دانست و اظهاراميدواري کرد که در سال آينده شاهد ارتقا اين رويداد باشيم و با سرفصل هاي جديد و موضوعات جديد اقدام به برگزاري مسابقات کنيم.
معاون راهبردي و نظارت بر بهره برداري شرکت آب و فاضلاب کشور با بيان اينکه خروجي مسابقات نشان مي دهد برخي دستورالعمل ها نياز به بازنگري دارد، تصريح کرد: با کمک متخصصان از طريق کميته هاي مشترک اين دستورالعمل ها را بازرسي مي کنيم.
وي با اشاره به شوراي سياست گذاري که متولي برگزاري اين مسابقات بود، تصريح کرد: اعضاي اين شورا از همه شرکت هاي کشور بودند و تمام تصميمات جمعي گرفته و ارسال شد که تمرين بسيار خوبي براي يک کار گروهي موفق بود.
همچنين معاون بهره برداري شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اعلام اين خبر گفت:  در اين مرحله از مسابقات که با حضور ۱۶۸ شرکت کننده در قالب ۷۰ تيم و در پنج رشته از سراسر کشور برگزار شد در رشته نصب انشعاب آب تيم  استان همدان متشکل از خانم فاطمه صلح ميرزايي و آقاي مسلم جمشيدي موفق شدند با اجراي سريع و بسيار باکيفيت آيتم هاي مسابقه حائز رتبه نخست شوند.
يادآور ميگردد اولين دوره مسابقات مهارت هاي فني و تخصصي بهره برداري شرکت هاي آب و فاضلاب کشور، روزهاي دهم و يازدهم دي ماه در اصفهان با حضور مهندس تقي زاده خامسي معاون آب و آبفاي وزارت نيرو و مهندس حميدرضا جانبازمديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x