شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
افتتاح پروژه هاي آب وفاضلاب شهرستان نهاوند

افتتاح پروژه هاي آب وفاضلاب شهرستان نهاوند

--

ايستگاه پمپاژ آب شهيد قرباني و پروژه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب خيابان سعدي نهاوند افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان در ششمين روز از دهه فجر انقلاب اسلامي که با عنوان معنويت، ايثار و شهادت نام گذاري شده است دو پروژه مهم آب و فاضلاب شهرستان نهاوند با حضور معاون استاندار همد ان افتتاح شد.
مديرعامل شرکت آب وفاضلاب استان همدان در آيين افتتاح پروژه ها عنوان کرد: امروز شهر نهاوند به لطف تلاش هاي صورت گرفته و حمايت هاي انجام شده به ويژه از طرف استاندار محترم و نماينده شهرستان ومقامات شهرستاني در بخش آب و فاضلاب يکي از برخوردارترين شهر هاي استان است و ما عملا در چهار سال گذشته در بخش فاضلاب بالغ بر۱۶ميليارد تومان هزينه کرده ايم که در آينده نزديک طي يک مراسم ويژه جزييات بيشتر آن به سمع مردم عزيز نهاوند رسانده خواهد شد.
حسيني بيدار افزود: امروز در اين شهر به يمن دهه مبارک فجر دو پروژه در بخش آب و فاضلاب همزمان افتتاح خواهد شد. اولين پروژه ايستگاه پمپاژ شهيد جلال قرباني با هزينه کرد ۵ ميليارد تومان که اين ايستگاه پمپاژ، هدايت آب استحصالي از ۸ حلقه چاه آب شرب با ظرفيت ۵۸۲ ليتر در ثانيه به ۴ مخزن زميني ذخيره به حجم ۲۱۰۰۰ متر مکعب در سطح شهر نهاوند را به عهده خواهد داشت که اين مخازن ۵۰ درصد جمعيت شهر نهاوند را پوشش مي دهند و پروژه دوم، اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب خيابان سعدي با اعتبار ۵۵۰ميليون تومان است .
وي ضمن تشکر از همدلي همه مسولان استاني و شهرستاني ياد آور شد اين خدمات انجام شده با همت پرسنل خدوم و پرتلاش شرکت آب و فاضلاب استان در جاي جاي استان عزيز به منصه ظهور رسيده است . 
در اين مراسم آزاد بخت معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان و ناصري فرماندار شهرستان نيز با تقدير از اقدامات صورت گرفته از تلاش هاي شبانه روزي مدير عامل و پرسنل شرکت آب و فاضلاب تقدير نمود. 
در پايان نيز با اهدا لوحي از خانواده شهيد جلال قرباني که ايستگاه پمپاژ جديد شهر به نام اين شهيد بزرگوار شهر نهاوند مزين شده است، تقدير به عمل آمد .
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x