شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
طرح فاضلاب شهر فامنين با حضور استاندار همدان کلنگ زني شد

طرح فاضلاب شهر فامنين با حضور استاندار همدان کلنگ زني شد

--

عمليات آغاز پروژه طرح فاضلاب شهر فامنين به عنوان يکي از مهمترين پروژه هاي استان همدان در دهه فجر با حضور استاندار و نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس کلنگ زني شد.
به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، استاندار همدان در آئين کلنگ‌زني طرح فاضلاب شهرفامنين گفت: شهر فامنين بر مدار  توسعه قرار گرفته است و شهرستان فامنين به دليل شرايط ويژه‌اي که دارد، از شهرستان‌هايي است که نگاه ما به آن نيز، ويژه است.
سيد سعيد شاهرخي افزود: برنامه‌ريزي‌ها و اهدافي براي توسعه اين شهرستان در گرفته‌ايم تا بتوان عقب‌ماندگي‌هاي آن را جبران کنيم که اين پروژه به عنوان يکي از مهمترين پروژه هاي توسعه شهرفامنين آغاز مي شود.
وي از تلاش ها و پيگيري هاي نماينده شهرستان همدان و فامنين، فرماندار و مديرعامل شرکت آب وفاضلاب استان همدان به دليل پيگيري هاي که براي شروع اين پروژه انجام دادند تشکر و قدرداني نمود.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان هزينه هاي برآورد شده طرح فاضلاب فامنين  را حدود 27 ميليارد تومان عنوان کرد  که بيش از دو ميليارد تومان آن مربوط به خط انتقال آن مي باشد.
سيدهادي حسيني بيدار با بيان اينکه سال مبدا بهره برداري از طرح فاضلاب فامنين سال 1403 و سال مقصد  1428 با جمعيت حدود 20000 نفر تعيين شده است گفت: توليد سرانه فاضلاب در سال مقصد برابر 148 ليتر در شبانه روز مي باشد.
وي افزود: شبکه جمع آوري و انتقال فاضلاب شهر فامنين 92 کيلومترخواهد بود که شامل خطوط انتقال اصلي و فرعي مي باشد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x