شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
سيدهادي حسيني بيدار به عنوان مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفي شد

سيدهادي حسيني بيدار به عنوان مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفي شد

--

در آئيني که با حضورمعاون مهندسي و توسعه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور و جمعي از مسئولين استاني برگزار شد، مهندس سيد هادي حسيني بيدار به عنوان مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفي شد. 

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، در اين مراسم؛ معاون مهندسي و توسعه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشوربا اشاره به اينکه ميزان خدمت رساني از بدو تاسيس شرکتهاي آب و فاضلاب تا کنون رشد چشم گيري داشته، گفت: در حال حاضر فعاليت ها در سه حوزه نرم افزاري، سخت افزاري و مغز افزاري انجام مي شود که اين نوع فعاليت ها ما را به سمت تحقق شاخص هاي  از پيش تعيين شده و تامين آب شرب بهداشتي و پايدار هدايت مي کند.

شاهين پاکروح ادامه داد: در ابتداي تاسيس شرايط مناسبي را به لحاظ پايداري آب نداشتيم و در بسياري از استانها با مشکلات عديده مواجه بوديم در حالي که تعداد تصفيه خانه ها از ابتداي انقلاب تا کنون از 27 مورد به 154 مورد رسيده است.

وي با اذعان به اينکه  در حوزه توليد آب نيز از 1.1 ميليون متر مکعب توليد در روز به 12 ميليون متر مکعب رسيديم، عنوان کرد: تعداد تصفيه خانه هاي فضلاب نيز از 4 مورد در ابتداي تاسيس شرکت به 232 مورد در حال حاضر رسيده است.

پاکروح با تاکيد بر اينکه بايد نفوذ خدمات را هرچه بيشتر افزايش دهيم، بيان کرد:خوشبختانه  با عنايت رهبري، مجلس و دولت و همچنين با تامين منابع از محل رديف ملي و اعتبارات متمرکر؛ توانستيم بيش از 7.2 ميليون نفر از جمعيت روستايي کشور را به منابع آب پايدارمتصل نماييم و براساس برنامه ريزي هاي انجام شده؛ تا نيمه دوم سال 1400 جمعيت روستايي تحت پوشش به 10 ميليون نفر خواهد رسيد.

وي با بيان اينکه متاسفانه در سالهاي اخير با کاهش نزولات جوي مواجه بوديم، گفت: کاهش سطح ريزش هاي جوي بر کميت و کيفيت منابع آب اثرگذار بود که به مين دليل در تامين آب شهر همدان از استانها و حوزه هاي هم جوار بهره گرفتيم. 

شاهين پاکروح با تاکيد بر اينکه  در شرايط کنوني نيازمند آگاهي بخشي به مشترکين هستيم، اظهارداشت:با آگاهي بخشي  به مشتريکن ميتوان مديريت مصرف و تقاضا  را کنترل نمود.

معاون مهندسي و توسعه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور با تاکيد بر اينکه در شرايط کنوني بايد با توسل به برنامه هاي استرتژيک، گام دوم را که به معناي  افزايش مقبوليت اجتماعي است بلند برداريم؛ يادآور شد: آنچه ما را به نتيجه مطلوب ميرساند رضايتمندي مردم است.

وي با اشاره به اينکه هنوز در ميانه راهِ ايجاد زيرساختهاي توسعه اي هستيم گفت:در حال حاضر 50 درصد شهرها و کمتر از نيم درصد روستاها به زيرساخت ها مجهز است که بايد دراين رابطه با جذب اعتبارات مورد نيازخدمت رساني را ارتقاء دهيم و همه بايد بدانيم که خدمت رساني به مردم توقف ناپذير است.

وي ادامه داد: صنعت آب و برق صنايعي بهره برداري محورهستند و در بخش شرکت آب و فاضلاب دارايي ما 50 هزار ميليارد تومان است که سالانه بيش از 6 هزار ميليارد تومان منابع دولتي و 3 هزار ميليارد تومان منابع غيردولتي به مجموعه ما تزريق مي شود که چنانچه برنامه ريزي منسجمي را در حوزه نگهداري تاسيسات نداشته باشيم با چالش مواجه خواهيم شد.

معاون مهندسي و توسعه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشورعنوان کرد:امروز در صنعتي مشغول به فعاليت هستيم که خدمات در آن ليتر بر ثاينه است و خط قرمز ما بهداشت و سلامت مردم مي باشد.

وي درنهايت بيان کرد:اميدوارم با ادغام دو مجموعه آب و فاضلاب شهري و روستايي، همکاران ما با قوت و شدت بيشتري به ارائه خدمت مشغول شوند.

عراقي:آبفا و آبفار به دور از حاشيه کار کردند
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار همدان نيز در اين مراسم با بيان اينکه همه با هم در روز جمعه در پاي صندوق راي حضور پر شور خواهيم داشت اظهار کرد: مردم بايد بر سرنوشت خود حاکم باشند.
محمود عراقي با اشاره به اينکه بايد از آقاي هاشمي مديرعامل سابق آب و فاضلاب روستايي استان همدان قدرداني کرد و ادامه داد: مهندس هاشمي يکي از بهترين مديران استان همدان است و ارزيابي‌ها هم اين موضوع را نشان مي‌دهد.

وي با اشاره به اينکه آقاي هاشمي بسيار مردمي است افزود: وي در بين کارمندان شرکت آب و فاضلاب روستايي بسيار محبوب مورد اعتماد است.

عراقي با بيان اينکه اگر مهندس هاشمي بازنشسته نبودند و مي‌خواستند کار کنند، بسيار مثمر ثمر بودند افزود: مهندس حسيني بيدار نيز از نيرو‌هاي بسيار خوب هستند و در ارزيابي‌ها ايشان هم بسيار عملکرد خوبي داشتند.

وي افزود: آب و فاضلاب شهري و روستايي در همدان با هم متحد هستند و به دور از حاشيه کار مي‌کنند.

حسيني بيدار: 95 درصد حاشيه شهر ازجمع آوري فاضلاب برخوردار شدند
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان هم  در اين مراسم ضمن خيرمقدم به حاضرين؛ با اشاره به اينکه همدان در طول سالهاي اخيربارها با تنش آبي مواجه شد، گفت: به لطف خدا با  اقدامات همه جانبه و البته مشارکت محور توانستيم از بحران عبور کنيم.

سيد هادي حسيني بيدار با بيان اينکه اقدامات به ثمر نمي رسد مگر با وحدت و همدلي؛ عنوان کرد:اميداواريم با روند جديد و ايجاد تيم عملياتي بزرگتر بتوانيم خدمات بهتري را به مشترکين شهري و روستايي ارائه دهيم.

وي با اشاره به  مجموعه اقدامات انجام شده طي سالهاي اخير، بيان کرد: خوشبختانه با فعاليت هاي ثمر بخش همکاران ، توانستيم  کيفيت آب خروجي تصفيه خانه فاضلاب همدان را در حد آب شرب برسانيم  به طوري که درحال حاضر BOD آب زير 5 و آمونياک آن 0.2 درصد است.

حسيني بيدار ادامه داد: در حوزه ايجاد زيرساختهاي جمع آوري فاضلاب توانستيم 279 کيلومتر لوله گذاري با صرف 111 ميليارد تومان تومانرا عملياتي نماييم.

وي  درادامه با اذعان به اينکه در حال حاضر اکثر شهرهاي ما داري زيرساخت هاي جمع آوري فاضلاب است؛ خاطرنشان کرد: در شرايط فعلي؛ جمعيت تحت پوشش فاضلاب در شهرهاي استان 75 درصد است که در اين حوزه با رشد 25 درصدي مواجه بوديم.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: همچنين در راستاي ايجاد عدالت در توزيع خدمات، 95 درصد حاشيه شهر از جمع آوري فاضلاب برخوردار شد در حالي که متوسط خدمت رساني کشور در اين حوزه 50 درصد مي باشد.

وي در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده درشهرستانها، بيان کرد: خوشبختانه پروژه تصفيه خانه  شهرستان اسدآباد در حال اتمام مي باشد و اعتبارات خوبي در اين رابطه جذب شده؛ ضمن اينکه بر اساس مذاکرات انجام شما در اين جلسه؛ قول مساعد در راستاي تخصيص اعتبارات براي شهرستانهاي فامنين، کبودراهنگ و بهار نيز داده شد.

حسيني بيدار با بيان اينکه خدمت رساني دربخش آب نيز ويژه بوده است؛ اظهارداشت: تامين آب در همدان  ازسدي 34 ميليون متر مکعبي  و چاههايي است که بعضا دچار مشکل شده اند اما با شرايط موجود نيز نگذاشتيم مردم همدان دچار قطعي آب شوند.

وي با بيان اينکه همکاران ما در آب و فاضلاب شهري موفق عمل کردند و من دست همه آنها را مي بوسم عنوان کرد: اولين شهري بوديم که درکشورسيستم مديريت فشار آنلاين را راه اندازي کرديم توانستيم توليد آب همدان را نسبت به سال 86  300 ليتر در ثانيه کاهش پيدا کرده است.

وي افزود: همچنين از ديگر اقدامات انجام شده  جداسازي آب شرب از آب مورد استفاده به منظور آبياري فضاي سبز بود که درحال حاضر کيله فضاي سبز با آب غير شرب آبياي ميشود1200.

وي درنهايت بيان کرد: اعتقاد من بر يکپارچه سازي است اگرچه پيش از اين نيز يکپارچه بوديم اما اميدواريم با ادغام دو مجموعه بزرگ، تيمي بزرگتر و با خرد جمعي، خدمات بهتري را به مردم همدان ارائه دهيم چرا که اين مردم لياقت خدمت رساني را دارند.

هاشمي: درجبهه پشتيباني به خدمت خود ادامه مي دهم 
سيد مصطفي هاشمي مديرعامل سابق آب و فاضلاب روستايي استان همدان هم ضمن قدراداني از حاضرين گفت: از همه همکاران در آب و فاضلاب شهري و از همکاران آب و فاضلاب روستايي بابت حضور در اين مراسم تشکر مي‌کنم.
وي در ادامه از استاندار همدان قدر داني کرد و ضمن تشکر از پشتيباني و حمايت سيد سعيد شاهرخي اظهار کرد: استاندار همدان هميشه پشتيباني ويژه‌اي از ما داشته و همين امر موجب شد آبفار خود را در ترازي بالا قرار دهد و در اين زمان خود را با تاسيسات آب شهري وفق دهد.

مديرعامل سابق آب و فاضلاب روستايي استان همدان همچنين انتخاب مهندس حسيني بيداربه عنوان مديرعامل آب و فاضلاب استان همدان را تبريک گفت و ادامه داد: انتخاب آقاي حسيني بيدار در اين سمت را به فال نيک مي‌گيريم و براي ايشان آرزوي موفقيت دارم.

وي با بيان اينکه بنده اين عرصه را ترک نخواهم کرد و در جبهه پشتيباني به خدمت خود ادامه مي‌دهم بيان کرد:هر زمان وسع من برسد در خدمت مردم  خواهم بود

لازم به ذکراست در پايان اين مراسم از خدمات مهندس هاشمي؛ مدير عامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستايي تقدير و مهندس سيد هادي حسيني بيداربه عنوان مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفي شد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x