شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
افزايش 10 درصدي مصرف آب در همدان

افزايش 10 درصدي مصرف آب در همدان

--

معاون بهره برداري شركت آب و فاضلاب استان همدان اعلام كرد: ميزان مصرف آب در شهر همدان نسبت به هفته گذشته بيش از 10 درصد افزايش داشته كه اين موضوع سبب شده در برخي نقاط شهر افت فشار داشته باشيم.
به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، حميدرضا نيكداد گفت: در شهرهاي ديگر مانند تويسركان ميزان مصرف آب تا 20 درصد هم رشد داشته كه خدمات رساني را دچار چالش كرده است.
وي با اشاره به اينكه در حال حاضر خانه تكاني و شيوع بيماري كرونا با هم تقارن يافته است، تصريح كرد: تقارن بحث خانه تكاني و بيماري كرونا مصرف آب را بالا برده است كه از مردم مي خواهيم خانه تكاني را به زماني ديگر موكول كنند تا خدمات ما دچار مشكل نشوند.
معاون بهره برداري شركت آب و فاضلاب استان همدان با تأكيد بر مديريت مصرف آب، خاطرنشان كرد: در حال حاضر توليد آب شهر همدان هزار و540 ليتر در ثانيه بوده كه نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.
وي افزود: در فصول مختلف ميزان مصرف آب متفاوت است به طوري كه در زمستان هزار و 440 ليتر و در تابستان به هزار و 600 ليتر در ثانيه هم مي رسد اما در اين چند روز نسبت به هفته هاي گذشته رشد مصرف داشتيم به طوري كه ميزان مصرف به هزار و 540 ليتر رسيده است.
نيكداد با بيان اينكه در چند روز گذشته شاهد افت فشار به دليل مصرف بالاي برخي از مشتركين هستيم، يادآور شد: در سال هاي گذشته در 28 اسفند شاهد چنين مصارفي بوديم اما امسال به دليل همزماني بيماري كرونا و خانه تكاني مصارف از 10 اسفند افزايش داشته است.
وي در پايان با تأكيد بر مديريت مصرف، از مردم خواست در كنار رعايت بهداشت فردي، نگاهي به مديريت مصرف آب داشته باشند.
وي درباره رفع مشكل گل آلود بودن آب در برخي شهرستان هاي استان، تصريح كرد: در بارندگي هاي اخير در چند قسمت از استان گل آلودگي آب داشتيم به طوري كه در شهرستان نهاوند در منطقه گيان به دليل اينكه آب از چشمه برداشت مي شد گل آلودگي داشتيم و از مردم خواستيم استفاده نكنند و در تويسركان نيز به دليل اينكه آب از سد سرابي برداشت مي شود در بارندگي ها دچار گل آلودگي شده بود كه خوشبختانه رفع شده است.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x