شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
ذيحساب جديد شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفي شد

ذيحساب جديد شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفي شد

--

به گزارش روابط عمومي، با حضور مديرکل امور اقتصاد و دارايي استان همدان و مدير عامل آبفاي استان همدان سيد مهدي حسيني توديع و حسين زارعي کيان به عنوان ذيحساب شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفي شد.
 مدير کل امور اقتصاد و دارايي استان همدان در اين مراسم با اشاره به نقش مهم ذيحسابان در ادارت گفت: ذيحسابان دستگاه هاي اجرايي نقش اساسي در شفاف سازي مسائل مالي دارند و همچنين ذيحسابان نقش نظارتي دارند و بايد اسناد هزينه کردي را مطابق با قوانين و مقررات بررسي کنند.
وي افزود: ذيحسابان به عنوان مشاوران امين دستگاههاي اجرايي نقش بسيار مهمي در نظارت بر هزينه کرد دستگاهها دارند و با تطبيق هزينه ها و پرداختها با قوانين و مقررات ضمن صرفه جويي در مصرف منابع مالي، در شرايطي که اقتصاد ما با مشکلاتي مواجه هست، صرفه جويي در اعتبارات هزينه اي دستگاهها يک ضرورت است و اهميت فراواني دارد و بايد تلاش نمائيم تا در هزينه کرد اعتبارات هزينه اي صرفه جويي گردد و از هزينه هاي غيرضروري اجتناب شود.
سيد ناصر محمودي ضمن  تقدير از زحمات سيد مهدي حسيني به عنوان ذيحساب سابق گفت: از آنجاييکه ذيحساب به عنوان نقش نظارتي در دستگاه ها حضور دارد خوشبختانه تعامل بسيار خوبي بين ايشان و مجموعه شرکت آبفاي استان وجود داشت.
وي حسين زارعي کيان را يکي از افراد توانمند در اين حوزه دانست و ابراز اميدواري کرد: حتما با حضور ايشان همکاري و تعامل بين ذيحساب و مديرعامل و مجموعه شرکت آب وفاضلاب استان ادامه دار خواهد بود.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نيز در اين مراسم از حمات سيد مهدي حسيني تقدير کرد و گفت : با توجه به ماموريت شرکت هاي آب وفاضلاب در راستاي خدمات رساني به مردم، ايجاد ارتباط متقابل و تعامل دوسويه بين ذيحساب و بخش هاي مختلف شرکت از الزامات است که خوشبختانه با کمترين مشکل اين همکاري صورت گرفته است.
در پايان اين مراسم که باحضور معاونين وهمکاران حوزه ذيحسابي برگزار شد از خدمات سيد مهدي حسيني تقدير و حکم ذيحسابي حسين زارعي کيان به ايشان ابلاغ شد.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x