شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
ديدار مدير آبفاي شهرستان همدان با امام جمعه شهر همدان

ديدار مدير آبفاي شهرستان همدان با امام جمعه شهر همدان

--

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، در آخرين روزهاي ماه مبارک رمضان مدير آبفاي همدان و چند تن از کارکنان اين امور با حضور در دفتر امام جمعه با ايشان ديدار و گفتگو کرد. 
مدير آبفاي شهرستان همدان در اين ديدار گزارشي از فعاليت هاي اين امور در حوزه آب و فاضلاب ارائه کرد و گفت: از سال 1390 تاکنون اقدامات خوبي در خصوص ساماندهي فاضلاب مناطق حاشيه شهر همدان انجام شد که از جمله اجراي شبکه فاضلاب مناطق اسلام شهر، خضر، ديزج و منوچهري بود. 
حسين آذرتکين افزود: با توجه به جاري بودن پساب هاي خانگي در سطح محله هاي مذکور و تهديد سلامت شهروندان به سرعت شبکه جمع آوري فاضلاب در اين مناطق اجرا شد که  اين کار بسياري از مشکلات بهداشتي ساکنين را برطرف کرد. 
وي همچنين از پروژه جداسازي فاضلاب از رودخانه هاي شهر همدان نام برد که از دو سال قبل شروع شده و همچنان در حال اجراست تا زماني که همه ي رودخانه هاي شهر همدان عاري از فاضلاب شوند. 
در اين ديدار آيت اله شعباني نيز ضمن تقدير از شرکت آب و فاضلاب در اجراي پروژه هايي که با سلامتي مردم مرتبط است از انتقال پساب تصفيه خانه به نيروگاه مفتح نيز به عنوان اقدامي بسيار ارزشمند و شايسته تقدير ياد کرد. 
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x