شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
تقدير وزير نيرو از مديران عامل وزارت نيرو در استان همدان

تقدير وزير نيرو از مديران عامل وزارت نيرو در استان همدان

--

افتتاح ۱۷۶ پروژه با سرمايه‌گذاري بيش از ۵۱ هزار ميليارد تومان از ابتداي امسال تاکنون در قالب پويش #هرهفته_الف_ب_ايران 

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، وزير نيرو روز سه شنبه در آيين تقدير از دست‌اندرکاران پويش هرهفته الف-ب ايران" در سال۹۹ و رونمايي از کتاب دگرمي ها وهمراهي ها گفت: پويش #هرهفته_الف_ب_ايران ماموريت مشترک دلبستگان به انقلاب و نظام است.

اين مراسم که به صورت همزمان با سراسر کشور به صورت ويدئو کنفرانس برگزار شد وزير نيرو از استانداران سراسر کشور و مديران عامل شرکت هاي زير مجموعه وزارت نيرو  با حضور آيت‌الله شعباني نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر همدان، فرزانه معاون عمراني استاندار از مديرعامل آبفاي استان همدان و دست‌اندرکاران پويش "هرهفته الف-ب ايران" در سال 99 با محوريت "ساخت و سازها"و"ساز و کارها" تشکر و قدرداني کرد. 

رضا اردکانيان با اشاره به تلاش دشمنان در به زانو درآوردن کشور در شرايط تحريمي و اعمال تحريم‌هاي ظالمانه و همچنين القاي نااميدي در داخل گفت: با طراحي اين پويش به کمک همديگر بيش از هر چيز نشان داديم که در جمع فعال در اين عرصه توانايي اهداف و برنامه‌ها در يک برنامه‌ريزي ۶ ماهه و بعد از آن،  يک ساله وجود دارد.

اردکانيان افزود: همتي که در اين مجموعه نمايان و ابراز شد، مسوولان کشور گروه‌هاي مرجع، معتمدان مردم و در راس همه اين‌ها، مقام معظم رهبري را هم به اين نقطه رساند که مي‌بايست اين لشگر بزرگ دلگرم‌تر به کار خود ادامه دهند.

وزير نيرو با اشاره به تحقق اهداف پويش #هرهفته_الف_ب_ايران ادامه داد: همه به درستي در اين زمينه دريافتند که بايد موجب دلگرمي هر چه بيشتر دست‌اندرکاران اين پويش شوند نه فقط به منظور عبور ايمن کشور از اين برهه زماني که با آبرومندي سپري شد و روسياهي آن بر چهره کساني ماند که در حال ترک مناصب و موقعيت‌هاي خودشان هستند، بلکه اين پويش سرمايه‌اي براي کشور خواهد بود.

وزير نيرو گفت: طبيعتا مديريت وزارت نيرو هم در اين مجموعه، نقشي براي تدارک شرايط داشت. موفق شديم به اتکاي مجموعه برنامه‌ريزي‌ها،  اصلي‌ترين دستاورد خودمان را افزايش سطح اعتماد عمومي مردم قرار دهيم.

اردکانيان گفت: نتيجه اين مشارکت اين بود که امسال توانستيم پويشي بزرگ‌تر با ۲۵۰ پروژه را اعلام کنيم که تا کنون با احتساب طرح‌هاي هفته سي و سومم در استان‌هاي تهران و گيلان، در مجموع ۱۷۶ پروژه ساخت و سازي و ساز و کاري با سرمايه‌گذاري بيش از ۵۱ هزار ميليارد تومان به افتتاح رسيده که اين مسير هفته به هفته ادامه خواهد داشت‌.

وي همچنين بر نقش و سهم رسانه‌ها تاکيد و از تلاش‌هاي آنها در سال‌هاي اخير بويژه در همراهي با پويش #هرهفته_الف_ب_ايران تقدير کرد.

درپايان اين مراسم معاون عمراني استاندار به نمايندگي از استاندار و وزير نيرو، با اهدا لوح تقدير و يک نسخه از کتاب دلگرمي‌ها و همراهي‌ها، از مديران عامل شرکت هاي وابسته وزارت نيرو در استان همدان  به خاطر تلاش و همراهي با اين پويش، تقدير و تشکر کرد.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x