شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان: پرستاران از نيک فطرتان عالم هستند/باوجود تنش آبي، در ايام کرونا مشترکين کمبود آب را هرگز احساس نکردند

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان: پرستاران از نيک فطرتان عالم هستند/باوجود تنش آبي، در ايام کرونا مشترکين کمبود آب را هرگز احساس نکردند

--

در مراسم تجليل از کادر درمان استان عنوان شد:
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان: پرستاران از نيک فطرتان عالم هستند/باوجود تنش آبي، در ايام کرونا مشترکين کمبود آب را هرگز احساس نکردند

با حضورمدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛طي مراسمي از خدمات گروهي ازکادر درمان استان و پرستاران تجليل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، در اين آئين؛ مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه خداوند را شاکريم که امروز در خدمت شما مدافعان سلامت هستيم،گفت: شما پرستاران همان عزيزاني هستيد که از همه چيز گذشتيد تا بتوانيد خدمات خوبي را به مردم کشور و استان ارائه نماييد.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اذعان به اينکه زبان از وصف خدمات و ارزش هاي شما پرستاران قاصر است،عنوان کرد: در کنار شما بودن براي ما از ارزشمند ترين لحظات است و ما خوب ميدانيم که تفسير معني پرستار کاري بس دشوار است.
وي با بيان اينکه کارکنان صنعت آب و فاضلاب همانند کادر درمان از لحظات اوليه مواجهه با اين ويروس منحوس سعي در خدمت رساني به مردم داشته اند،اظهارداشت: طي اين ايام اگرچه مصرف و به طبع آن توليد  آب 30 درصد افزايش يافت اما همه همکاران ما نگذاشتند با وجود تنش آبي موجود در استان حتي براي لحظاتي مردم استان کمبود آب را احساس کنند وبه نوعي کارکنان شرکت آب و فاضلاب همکاران خاموش کادر درمان هستند . 
حسيني بيدار با بيان اينکه طي اين ايام همکاران ما تلاش کردند آب را با کيفيت به دست مشترکين برسانند گفت:شرکت آب و فاضلاب استان همدان  در حال حاضردر طول شبانه روز يک ميليون و 700 نفرجمعيت را تحت پوشش دارد.
وي بار ديگر ضمن تقدير از پرستاران، خاطرنشان کرد: پرستاري شغل عجيبي است که سعادت حضور در اين حرفه نصيب همه نميشود.
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه با اشاره به اينکه هيچکس به اندازه حضرت زينب در جريان کربلا دچار غم و اندوه نشد يادآور شد: هيچ بياني نميتواند بيانگر صبر اين اسوه مقاومت باشد.
وي شغل پرستاري را با عظمت دانست و گفت:بي شک پرستاران از نيک فطرتان عالم هستند.
وي در ادامه بيان داشت: همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب همانند سقا با آبرساني در پي جلب رضايت خداوند متعال و مشترکين هستند.
وي همچنين ضمن اشاره به يکي از احاديث عنوان کرد: عشق ما سقايي کردن است و البته شما پرستاران از ما اولاتر هستيد.
وي در نهايت از خداوند متعال براي همه کادر درمان استان و کشور طلب صحت و سلامت نمود.

شعبان پور:خداوند را شاکريم که آب پاک و سلامت به دست مردم مي رسد
در ادامه سرپرست مديريت خدمات پرستاري معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکي همدان نيز با اشاره به اينکه دراين مدت کرونا موجب شد تا فرصتي فراهم شود تا مردم بيش از پيش با مجموعه خدمات کادر درمان و پرستاري آشنا شوند،گفت: به عقيده بنده تنها کساني ميتوانند وارد اين حرفه شوند که انتخاب شده خداوند متعال باشند.
مولود شعبان پور ادامه داد:ما خالصانه و با تمام وجود از بيماران مراقبت و براي آنها دعا ميکنيم.
وي خاطرنشان کرد:ما با عشق درس پرستاري ميخوانيم تا درد مردم را تبديل به عشق کنيم واين لطف خداوند است که در وجود پرستاران تجلي يافته است.
شعبان پور همچنين ضمن قدرداني از مهندس حسيني بيدار و کارکنان صنعت آب استان،عنوان کرد: خداوند را شاکريم که آب پاک و سلامت به دليل زحمات بي وقفه شما عزيزان به دست ما و هم استاني هاي عزيز مي رسد.
مديرروابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان همدان نيز در اين مراسم ضمن تبريک ولادت با سعادت عقيله بني هاشم و روز پرستارگفت:ما در اين مراسم نماينده همکاران خود در شرکت آب و فاضلاب و همچنين نماينده همکارانمان در صنعت آب و برق هستيم. 
عزيزي با اذعان به اينکه از خداوند متعال براي همه شما عزيزان خواستار سلامتي و قوت هستيم،عنوان کرد:اميدواريم همه ما به سلامت  از اين ايام سخت عبور کنيم و روزهاي خوبي پيش روي شما و همه ما باشد.
لازم به ذکر است در پايان اين مراسم با تقديم لوح سپاس از سوي استاندار و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پرستاران حاضر در اين مراسم قدرداني شد.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x