شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
توليد بيش از 41 ميليون متر مکعب آب در روستاهاي استان همدان

توليد بيش از 41 ميليون متر مکعب آب در روستاهاي استان همدان

--

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از توليد 41 ميليون و 370 هزار متر مکعب آب در 9 ماهه سال جاري براي مشترکان روستايي استان خبر داد.
به ‌گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، "سيد هادي حسيني بيدار" با اشاره به اينکه استان همدان داراي يک هزار و 61 روستا است، گفت: از اين تعداد 797 روستا با 531 هزار و 673 نفر جمعيت تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان هستند.
وي در ادامه با بيان اينکه خدمت رساني به همه مشترکان همواره در اولويت اقدامات ما قرار دارد به خدمات ارائه شده به روستاها در سال جاري اشاره کرد و افزود: در اين مدت 41 ميليون متر مکعب آب با حفر 900 حلقه چاه، 59 رشته قنات و 240 دهنه چشمه براي مشترکان روستايي استان توليد شده است.
وي اظهار کرد: تکميل و بازسازي 90 مورد مجتمع آبرساني روستايي به همراه اجراي 2 مورد مجتمع آبرساني روستايي ديگر نيز در بازه زماني مذکور عملياتي شده است.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينکه با توجه به وقوع تنش آبي در سال‌هاي اخير، برخي از روستاهاي استان تحت پوشش آبرساني سيار قرار گرفته است، گفت: از ابتداي سال جاري تا کنون مجموعا 18 روستا با 3 هزار و 488 نفر و يک هزار و 64 خانوار، به صورت دائم تحت پوشش آبرساني سيار قرار گرفتند که از اين تعداد 3 روستا در شهرستان همدان، 2 روستا در شهرستان کبودراهنگ و 15 روستا در شهرستان فامنين بوده است.
وي افزود: در مجموع در بازه زماني ياد شده 657 سرويس آب با 6 هزار و 6 متر مکعب به وسليه تانکرهاي آبرساني در روستاهاي مذکور به صورت دائمي آبرساني شده است.
وي عنوان کرد: از مجموع 18 روستاي تحت آبرساني سيار دائمي، 7 روستا غير تحت پوشش و بقيه تحت پوشش خدمات آبفا قرار دارند.
وي همچنين يادآور شد: از 657 سرويس آب انتقال داده شده به روستاهاي مذکور، 109 سرويس براي روستاهاي غير تحت پوشش و 203 سرويس براي روستاهاي تحت پوشش بوده است.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x