شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
بهره برداري از ۳پروژه آبفاي استان همدان

بهره برداري از ۳پروژه آبفاي استان همدان

--

همزمان با پنحمين روز از ايام الله دهه فجر و با حضور مسؤلين استاني و شهرستاني، سه پروژه آبفاي استان همدان به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، در اين مراسم معاون نظارت و بهره برداري توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه از زمان يکپارچگي شرکت هاي آب و فاضلاب خدمت رساني به مشترکين تسهيل و تسريع شده است،گفت: پروژه مرتبط با مجتمع فتح آباد سه روستاي شهرستان را شامل ميشود.

حميدرضانيکداد در ادامه ضمن اشاره به پروژه اجراي خط برق ايستگاه پمپاژ شماره يک مجتمع فتح آباد،گفت:اين پروژه به همت مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ،با صرف بالغ بر يک ميليارد و ۴۵ميليون ريال اعتبار به بهره داري رسيد.

وي با بيان اينکه پروژه مذکور سال گذشته کليد خورد،عنوان کرد:اجراي خط برق به طول ۶۰متر و نصب ترانس برق از جمله اقدامات انجام شده در اين رابطه مي باشد.

نيکداد توضيح داد:در حال حاضر در شهرستان تويسرکان بيش از ساير شهرستانها مجتمع آبرساني داريم که در اين خصوص ميتوانيم در کشور نيز سرآمد باشيم.

در ادامه مدير امور آبفاي تويسرکان در آئين آبرساني به روستاي رودآور، ضمن اشاره به اجراي خط انتقال آبرساني به اين روستا گفت: از آنجا که آبرساني به روستاي مذکور پيش از اين به صورت سيار انجام ميشد،لذا در راستاي خدمت رساني به مردم، آبرساني به روستاي مذکور در دستور کار قرار گرفت که در همين راستا اجراي ۲.۵ کيلومترخط انتقال با لوله سايز ۱۲۵ميلي متر پلي اتيلن عملياتي شد.

يار احمدي ضمن تقدير از نماينده مردم تويسرکان در مجلس شوراي اسلامي و مديرعامل آبفاي استان همدان عنوان کرد:اين پروژه با صرف ۲ميليارد ريال اعتبار به بهره برداري رسيد.

لازم به ذکر است بهره برداري از ايستگاه پمپاژ مجتمع فتح آباد نيز با هزينه کرد ۴ميليارد و ۵۰۰ميليون ريال در پنجمين روز از ايام الله دهه فجر با حضور مسؤلين استاني و شهرستاني عملياتي شد.

انتهاي پيام

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x