شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد: ثبت بيش از800 هزار تماس توسط مرکزارتباطات مردمي(122)

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد: ثبت بيش از800 هزار تماس توسط مرکزارتباطات مردمي(122)

--

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ثبت 880 هزار تماس توسط پرسنل مرکزارتباطات مردمي (122) آبفاي استان و دستيار نرم افزاري اين مرکز در 11 ماهه سال جاري خبر داد.
به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان؛ سيدهادي حسيني بيدار ضمن ارائه گزارشي در خصوص عملکرد مرکز ارتباطات مردمي(122) آبفاي استان گفت: ازاواخر سال 95 نظامنامه مراکز ارتباطات مردمي ، به وسيله برخي شرکت هاي پيشرو تهيه وتدوين و پس ازبازبيني از سوي شرکت مهندسي، به عنوان دستورالعمل اجرايي به کليه شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي ارسال گرديد.
وي افزود:به دنبال دستورالعمل ابلاغي و از آنجا که اين مراکز به گونه اي پراکنده در هر شهرستان داير بودند و فقط وظيفه اطلاع رساني حوادث گزارش شده  از سوي مردم به اکيپ هاي مستقر را داشتند، تصحيح ساختار مراکز مذکور در دستور کار قرار گرفت.
حسيني بيداربا  اشاره به ادغام دو مجموعه آبفاي شهري و روستايي،عنوان کرد: پيش از طرح يکپارچه سازي؛ مراکز 1523 روزانه 250 تماس و همچنين 20 برنامه رفع حوادث ثبتي داشتند، که به دنبال يکپارچه سازي اين تعداد روزانه به 35 تماس منجر به رفع حادثه و 450 تماس ورودي رسيد که  به صورت تقريبي پس از ادغام حجم کار پرسنل 38 درصد افزايش يافت.
وي با بيان اينکه از ابتداي سال 98 مرکزارتباطات مردمي استان در ساختمان جديد خود در ضلع غربي ميدان امامزاده عبدالله با نرم افزار هاي جديد مستقر گرديد گفت: براساس  دستورات ابلاغي؛ ساير مراکز نيز به ترتيب ازديگر شهرهاي استان منقطع و به مرکز متصل گرديدند و بر همين اساس در حال حاضر کليه شهرهاي استان بصورت سيستماتيک از يک مرکز هدايت مي شوندکه در شرايط فعلي کنترل داخلي تماسها توسط مرکز ارتباطات مردمي و همچنين هوش مصنوعي انجام مي شود،ضمن اينکه کليه پرسنل شهرستان در خصوص بهره برداري از نرم افزاربه منظور اطلاع از حوادث و درج سايراطلاعات، آموزش هاي لازم را ديده اند.
وي افزود: درراستاي خدمت رساني هرچه بيشتر به مشترکين، نرم افزارهاي جديد  با صرف يک ميليارد ريال اعتبار تهيه شد که با دو خط E1 و 8 خط آنالوگ در حال دريافت تماس تا 68 خط همزمان مي باشد .
 وي همچنين عنوان کرد :در سال آتي با توجه به طرح تکميلي نرم افزارها، مي توان از لحظه انجام کار اکيپ در هر نقطه از استان به صورت مانتيورينگ مطلع گرديدو برمبناي نوع گزارش هاي دريافتي واولويت دادن به فوريت ها، همکاران ما زير يک ساعت و يا بين يک تا سه ساعت به محل حادثه اعزام و نسبت به رفع مشکل اقدام مي نمايند. 
وي با اشاره به  اينکه هم اکنون اين مرکز با 11 نيروي انساني و 1550 تماس ورودي روزانه به صورت متوسط در حال خدمت رساني به مشترکين است،خاطرنشان کرد: ثبت و پيگيري حوادث، ثبت کارکرد کنتورها، پيگيري برنامه هاي ثبت شده در سيستم، نظرسنجي درخصوص عملکرد اکيپها ودريافت اطلاعات پايان کار به همراه مستندات از جمله اقدامات انجام شده در اين مرکز است. 
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنين ضمن ارائه بخش ديگري از گزارش عملکرد مرکز ارتباطات مردمي آبفاي استان اعلام کرد: در11 ماهه سال جاري بالغ بر 600 هزار مورد تماس پاسخ داده شده از سوي کارشناسان و بالغ بر 280 هزار تماس پاسخ داده شده توسط دستيار نرم افزاري به ثبت رسيده است که در بازه زماني مذکور بالغ بر 48 هزار تماس نيز منجر به رفع حوادث آب و فاضلاب در سطح استان شد.
حسيني بيدار ضمن اشاره به ثبت 165 هزار تماس خروجي به منظورپيگيري و نظرسنجي اظهارداشت: اين مرکز در راستاي ارائه خدمات هرچه بيشتر و بهتر سالانه دو مرتبه اقدام به نظر سنجي از مشترکين مي کند که بر همين اساس موضوعاتي نظير؛خدمات فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب، کيفيت و کميت آب مصرفي، سواد آبي ، مديريت مصرف وفعاليت هاي عمراني مورد نظرسنجي قرار مي گيرد. 
وي به 60 هزار نظر سنجي ثبت شده توسط کارشناسان در 11 ماهه سال جاري اشاره کرد وگفت:همچنين درمدت مذکور،ثبت کارکرد 3 هزارکنتورنيزعملياتي شد ضمن اينکه در همين بازه، بالغ بر430 هزار تماس خروجي توسط دستيار نرم افزاري به منظور پيگيري پرداخت قبوض ثبت شده است.
انتهاي پيام/

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x