شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
استاندارهمدان: وزارت نيرو در استان تحول ايجاد کرد/ مهندس حسيني بيدار در خدمت به مردم همواره کوشا بوده است

استاندارهمدان: وزارت نيرو در استان تحول ايجاد کرد/ مهندس حسيني بيدار در خدمت به مردم همواره کوشا بوده است

--

استاندارهمدان تلاش هاي وزارت نيرو و مديران آبفاي استان را شايسته تقدير دانست و گفت: وزارت نيرو طي سالهاي اخير در استان تحول ايجاد کرد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، سيد سعيد شاهرخي دراولين شوراي اداري سال جديد که با حضور مديران دستگاههاي اجرايي برگزار شد، ضمن تقدير از تلاش هاي وزير نيرو اظهارداشت: اين موضوع در طول سالهاي گذشته بي سابقه است که هر دو سال يک سد افتتاح شود.
وي افزود:اگر امروز در حوزه آب ، فاضلاب و سد سازي اقداماتي انجام شده است نتيجه تلاش و هميت وزارت نيرو است که بايد به همين منظور از وزير و مديران اين مجموعه تقدير به عمل آورد.
شاهرخي  با بيان اينکه نمي توان نام  و تلاش مديراني چون مهندس حسيني بيدار را که در خدمت رساني به مردم همواره کوشا بوده است را ناديده گرفت، خاطرنشان کرد: بايد تلاش هاي انجام شده به سمع و نظر مردم برسد.
وي در بخش ديگري از سخنانش  با اذعان به اينکه زماني، فاضلاب تهديدي جدي براي مردم همدان بود بيان کرد: طي سالهاي اخيرعلاوه بر جمع آوري فاضلاب، 25 چاه نيز که در به وجود آمدن فروچاله هاي دشت کبودراهنگ نقش داشتند مسدود و از اين تهديد دربهره مندي نيروگاه شهيد مفتح استفاده شد.
استاندارهمدان با بيان اينکه 4.5 ميليون متر مکعب از فاضلاب تصفيه شده به مصرف پتروشيمي رسيده است اظهارداشت: امروز اگر چهارمين پتروشيمي در همدان فعال شده به واسطه همين اقدامات اثرگذار بوده است.
وي با بيان اينکه در حال حاضر فاز دوم پتروشيمي هگمتانه نهايي شده عنوان کرد:پتروشيمي نهاوند نيز در حال  نهايي شدن است.
وي همچنين تصريح کرد: استان همدان در مقايسه با ديگر استانهاي کشور استاني فعال و پويا است.

انتهاي پيام/
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x