شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تاکيد کرد: گلوگاههاي دچار مشکل شناسايي شوند

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تاکيد کرد: گلوگاههاي دچار مشکل شناسايي شوند

--

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بر لزوم شناسايي گلوگاههاي دچار مشکل، پيش از ورود به شرايط بحراني تاکيد کرد.
به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، سيد هادي حسيني بيداردرمانور سراسري آمادگي سيستم هاي تامين برق اضطراري که به صورت ويدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور برگزار شد با بيان اينکه با توجه به وضعيتي که امسال حادث شده است امکان نارسايي هايي متصور است، اظهارداشت: اگرچه ما هنوز هم به رحمت الهي در افزايش نزولات جوي اميدواريم اما آمادگي ها به منظور مقابله با شرايط بحراني از الزامات است.
سيد هادي حسيني بيدار با اذعان به اينکه البته بخشي از مشکلات شهرها و روستاهاي ما، پيش از ورود به اين شرايط در سال هاي گذشته مرتفع شد،عنوان کرد: نبايد مردم در شرايط ويژه به دليل قطعي برق، دچار قطعي آب نيز شوند.
وي با تاکيد براينکه بايد ضمن ارتباط مستمر با شرکت برق از بروز حادثه در برق برخي چاهها، ايستگاههاي پمپاژ و تاسيسات حساس جلوگيري نماييم، گفت: ضروري است همکاران ما پيش از ورود به شرايط بحراني، گلوگاههاي دچار مشکل را شناساسيي نمايند.
حسيني بيدارهمچنين بر لزوم بهره گيري از نيروي هاي بسيج تاکيد و بيان کرد: ازحالا بايد با جديت، تمامي پيگيري هاي لازم به منظور جلوگيري از شرايط خاص لحاظ شود.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنين بر لزوم ساماندهي پمپ ها تاکيد و خاطرنشان کرد: همه ما بايد شبانه روزي فعاليت نماييم تا ضمن عبور از شرايط بحراني، افزايش رضايتمندي مشترکين را موجب شويم.
وي با بيان اينکه قطعي آب درهر نقطه بايد ظرف کمترين زمان ممکن مرتفع شود، گفت: آبروي شرکت آب و فاضلاب آبروي همه مااست و نبايد بگذاريم کوچکترين وقفه اي در ارائه خدمات به وجود آيد. 
وي درنهايت عنوان کرد:همه ما تجربه شرايط بحراني را داريم و به همين دليل مديران وکارکنان بايد مشکل را در فضاي مشکل حل نمايند.
لازم به ذکر است دراين نشست؛ جلوگيري از سرقت ترانس ها با همکاري فرماندارن، بخشداران و دهياران، رسيدگي به تانکرهاي آبرساني سيار،خريداري پمپ هاي جديد و بهره گيري از اعتبارات به منظور فرهنگسازي و اطلاع رساني عمومي مورد بررسي قرار گرفت. 

انتهاي خبر/

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x