چهارشنبه 10 مرداد 1403 00:00:00
بهره گيري از نرم افزار جديد قرائت کنتور در آبفاي استان همدان

بهره گيري از نرم افزار جديد قرائت کنتور در آبفاي استان همدان

--

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ازافزايش سرعت قرائت کنتور در کنار بهبود دقت و کاهش خطاهاي انساني با بهره گيري از نرم افزار جديد قرائت کنتورهاي آب در استان خبر داد.
 به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، سيد هادي حسيني بيدار با اشاره به اينکه امروزه نياز به طراحي سامانه هايي به منظورتسهيل فرآيند کنتور خواني در شرکت هاي آب و فاضلاب و همچنين کاهش خطاهاي انساني، بيش از پيش احساس مي شود گفت: درهمين راستا، طراحي سامانه‌اي به منظورتسهيل فرآيند قرائت کنتور همراه با در اختيار قرار دادن ابزارهاي مديريتي در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان همدان قرار گرفت. 
وي با بيان اينکه نرم افزار و سخت افزار قرائت کنتور پيش از اين نيز در شرکت استفاده مي شد عنوان کرد: سطح امکانات و قابليت هاي ايجاد شده در اين نسخه از نرم افزار با نرم افزارهاي قبل قابل قياس نبوده و نسخه جديد با قابليت نصب بر روي تمامي دستگاههاي اندرويدي، شرکت را از خريداري تجهيزات سخت افزاري انحصاري بي نياز نموده است. 
حسيني بيدار ارسال مختصات قرائت به همراه تصوير کنتور را از قابليت هاي کليدي اين نرم افزار معرفي نمود و گفت با اين قابليت که با هدف افزايش دقت و پاسخگويي به اعتراض هايي که برخي از مشترکين يا دستگاههاي نظارتي به عدم قرائت کنتور مي نمايند و به درخواست معاونت خدمات مشترکين ايجاد شده است.
وي تصريح کرد: ثبت و ارجاع مستقيم پيشنهادات و انتقادات مشترکين و بروزآوري مختصات مکاني و مشخصات ملک از ديگر مشخصات اين نرم افزار مي باشد.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنين توضيح داد: اين نرم افزار علاوه بر دريافت برنامه قرائت در اولين دسترسي به شبکه اينترنت اطلاعات حاصل از کنتور هاي قرائت شده مانند رقم، مختصات، تصوير و ساير مشخصات کنتور را بصورت برخط در سامانه ثبت مي‌نمايد و مديران  ميتواند گزارشي از ميزان قرائت هاي انجام شده را بصورت برخط  دريافت نمايد.
وي در نهايت عنوان کرد: نرم افزار ياد شده به همت دفتر انفورماتيک آبفاي استان همدان و بامشارکت همکاران حوزه خدمات مشترکين توليد شده و پيش بيني ميشود با نظم بخشيدن به برنامه قرائت کنتور در سال نخست حدود 13 ميليارد ريال و در سالهاي  پس از آن 50 درصد صرفه جويي در هزينه هاي شرکت داشته باشد.
انتهاي خبر/

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تامین آب مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x