شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
معرفي برگزيدگان شانزدهمين جشنواره سراسري قرآني فرزندان همکاران وزارت نيرو

معرفي برگزيدگان شانزدهمين جشنواره سراسري قرآني فرزندان همکاران وزارت نيرو

--

شانزدهمين جشنواره سراسري قرآن و نماز ويژه فرزندان کارکنان( مرحله استاني ) دهم و يازدهم مرداد ماه به ميزباني شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه اي به صورت مجازي برگزاري شد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، در اين دوره از مسابقات، تعدادي از منتخبين به مرحله کشوري راه يافتند که در اين ميان در بخش قرائت، تحقيق و اذان سيده فاطمه هاشمي"، "سيد محمد حسين هاشمي" از شرکت آب و فاضلاب استان به مرحله کشوري راه پيدا کردند.
همچنين " امير حسين شيراوند" نيز رتبه دوم اين بخش را از آن خود کرد.

در همين خصوص امير حسين رضايي مسئول امور فرهنگي و ديني شرکت آب و فاضلاب استان توضيح داد: در بخش حفظ موضوعي نيز "حنانه ميرزايي سامعي"، "فاطمه ميرزايي سامعي" از شرکت و آب و فاضلاب استان به مرحله کشوري راه يافتند و "اميرحسين وثوق" در اين بخش رتبه دوم را به دست آورد.

وي با بيان اينکه اين دوره از مسابقات در بخش مفاهيم نيز در دو مقطع شرکت کنندگاني داشت،عنوان کرد: "عماد رضا گلشني" در مقطع اول از اين بخش توانست با کسب نمره مورد نظر وارد رقابت هاي کشوري شود.

رضايي با بيان اينکه در بخش نماز نيز اين دور از مسابقات با رقابت شرکت کنندگاني همراه بود،عنوان کرد:"ستايش وهابي و امير حسين زمانيان" از شرکت آب و فاضلاب استان به ترتيب رتبه هاي دوم و سوم را در بخش نماز از آن خود کردند.

لازم به ذکر است مسابقات کشوري شانزدهمين جشنواره سراسري قرآن و نمازشهريور ماه سال جاري با حضور راه يافتگان برگزار خواهد شد.

گفتني است اين دوره از مسابقات در بخش نونهالان پيش دبستاني تا چهارم ابتدايي نيز برگزار شد.

پايان خبر/
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x