شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
با حضور فرماندار اسدآباد انجام شد: افتتاح و کلنگ‌زني ۳ طرح آبرساني روستايي در اسدآباد

با حضور فرماندار اسدآباد انجام شد: افتتاح و کلنگ‌زني ۳ طرح آبرساني روستايي در اسدآباد

--

همزمان با هفته دولت، با حضور فرماندار اسدآباد و مدير امور آب و فاضلاب اين شهرستان و جمعي ديگر از مسئولين شهرستاني با صرف 15 ميليارد ريال اعتبار آبرساني به روستاي حسن آباد امام از روستاهاي تابعه اين شهرستان عملياتي شد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، در اين مراسم؛ فرماندار اسدآباد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجائي و باهنر با تشکر از خدمات رساني مديران آبفاي استان و شهرستان، گفت:خوشبختانه در بحث آب پروژه هاي خوبي  با اعتبارات مناسب در شهرستان تعريف شده که اين خود جاي تقدير از مدير عامل آبفاي استان همدان را دارد.

سعيد کتابي با بيان اينکه مهندس حسيني بيدار همواره نگاه ويژه اي به شهرستان اسدآباد دارد، عنوان کرد:رفع مشکل فرسودگي شبکه هاي آبرساني نقش ويژه اي در خدمت رساني به مردم دارد.


در ادامه مدير امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد نيز با اشاره به اينکه روستاي حسن آباد امام با 161 خانوار و 561 نفر جمعيت داراي 187 اشتراک آب بود،گفت:مشترکين اين روستا طي ساليان اخير با افت سطح آبهاي زيرزميني منطقه  مواجه بودند که به همين دليل، چاه آب شرب روستا از آبدهي کافي و کيفيت مناسب برخوردار نبود و در همين راستا و با توجه به طرح مجتمع چنارعليا آبرساني از روستاي پيرملو با اجراي 6 کيلومتر خط انتقال در مدت 6 ماه انجام شد.

اکبر رحماني افزود: اين پروژه با اعتباري معادل 15 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي در هفته دولت سال جاري به بهره برداري رسيد.

در ادامه از پروژه تجهيز چاه روستاي دوبراله با صرف 10 ميليارد ريال اعتبارملي بهره برداري شد.

در همين خصوص حسيني بيدار توضيح داد: با اجراي طرح مجتمع آبرساني چنارعليا و آبرساني مداوم به روستاهاي حاشيه مجتمع،چاه آب شرب روستاي دوبراله به منظور تامين آب روستاهاي دوبراله،محمدآباد و پيرملو پايه گذاري شد که با اجراي اين طرح بالغ بر يک هزار نفر از آب شرب سالم و بهداشتي برخوردار خواهند شد.

لازم به ذکر است در ادامه افتتاحيه هاي امروز،پروژه نوسازي شبکه توزيع آب روستاي محمد آباد از توابع بخش مرکزي دهستان چهاردولي با پيش بيني صرف 10 ميليارد ريال نيز کلنگ زني شد.

روستاي محمدآباد شهرستان اسدآباد با 138 خانوارو 430 نفر جمعيت داراي 120 اشتراک آب بود که با انتقال آب از چاه دوبراله آبرساني به روستا انجام و مشکل تامين آب برطرف ميشد.

گفتني است به دليل فرسودگي بيش از حد شبکه توزيع ميزان هدررفت و تعدد حوادث بسيار بالا، نوسازي شبکه توزيع به طول 4 کيلومتر در دستور کار آبفاي اسدآباد قرار گرفت که همزمان با هفته دولت امسال اين پروژه کلنگ زني شد. 
انتهاي خبر/

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x