شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
استانداردسازي و اصلاح شبکه هاي آبرساني در روستاهاي شهرستان درگزين

استانداردسازي و اصلاح شبکه هاي آبرساني در روستاهاي شهرستان درگزين

--

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از استانداردسازي و اصلاح شبکه هاي آبرساني در برخي روستاهاي تابعه شهرستان درگزين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، سيد هادي حسيني بيدار ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در روستاهاي استان به منظور خدمت رساني هرچه بيشتر به مشترکين،گفت: بر همين اساس؛ عمليات لوله گذاري و اصلاح ۶۵۰ متر شبکه آبرساني روستاي وسمق" از روستاهاي تابعه قروه درگزين با تلاش همکاران ما عملياتي شد.

وي با بيان اينکه استانداردسازي ۵۰ انشعاب نيز از جمله اقدامات انجام شده در اين روستا مي باشد، عنوان کرد: اين روستا از روستاهاي تحت پوشش شرکت آبفا  است که بر اساس سرشماري سال ۹۵، يک هزارو ۱۰۱ نفرجمعيت دارد.

حسيني بيدار در ادامه ضمن اشاره به عمليات لوله گذاري و اصلاح شبکه آبرساني در روستاي "گيودره" نيز گفت: اصلاح ۱۳۰ مترشبکه آبرساني در روستاي مذکور با ۶۵۲ نفر جمعيت در خرداد ماه سال جاري به طور کامل عملياتي شد ضمن اينکه ۱۴ فقره استانداردسازي انشعاب نيز با تلاش همکاران ما در امور آب و فاضلاب قروه درگزين امکان پذير گرديد.
وي همچنين به پروژه اصلاح شبکه آبرساني روستاي "شوند قروه" به طول ۶۵۰ متر اشاره اظهار کرد: قرار گفت: تاکنون ۴۰۰ متر لوله گذاري و اصلاح شبکه در روستاي مذکور به اتمام رسيده و مابقي کار در دست انجام مي باشد.
مدير عامل آبفاي استان در ادامه با اذعان به اينکه در حال حاضر پروژه مذکور با ۷۰ درصد پيشرفت فيزيکي در دست انجام مي باشد،افزود: پيش بيني مي شود لوله گذاري ۲۵۰ متر از شبکه مذکور  طي روزهاي باقي مانده از هفته جاري به طور کامل اجرايي شود.
وي  در بخش ديگري از سخنانش به حفاري چاه روستاي "سوزن" از روستاهاي تابعه قروه درگزين اشاره کرد و گفت: اين پروژه که با همکاري يکي از خيرين روستا در دست انجام  مي باشد هم اکنون با پيشرفت فيزيکي ۵۰ درصد در مرحله حفاري است که پس از اتمام تعهد خير محترم (آقاي مصطفي لو) در بخش حفاري، عمليات تجهيز و انتقال آب تا مخزن توسط امور آبفاي قروه عملياتي خواهد شد.
وي با بيان اينکه  ما با تمام توان در راستاي نهضت خدمت رساني به مردم در حوزه  تأمين آب شرب ايستاده ايم و در اين رهگذر از هيچ کوششي مضايقه نخواهيم کرد گفت: خوشبختانه در سال‌هاي  اخير و با توجه به ايجاد محدوديت‌ در تخصيص اعتبارات دولتي ، شاهد همراهي ستودني خيرين در تامين نيازهاي مالي و معنوي جامعه، به ويژه در پروژه هاي آبرساني هستيم که اين نوع از اقدامات خداپسندانه، بسيار ستودني است.    انتهاي خبر/
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x