شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد: ثبت بيش از 130هزار تماس ورودي در شهريور ماه سال جاري

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد: ثبت بيش از 130هزار تماس ورودي در شهريور ماه سال جاري

--

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از 130هزارو 849 تماس ورودي با مرکز (122) در شهريور ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان، سيد هادي حسيني بيدار با بيان اينکه مرکز ارتباطات مردمي (122) مسئول دريافت و پاسخگويي به کليه تماس هاي برقرار شده از شهرها و روستاهاي استان مي باشد،گفت: در اين نوع از ارتباط، مشترکين عزيز توسط تلفن هاي ثابت و همراه، با شماره گيري تلفن سه رقمي (122) به  مرکز ارتباطات مردمي  شرکت آب و فاضلاب استان متصل مي شوند.

وي با اذعان به اينکه همکاران ما به صورت 24 ساعته در اين مرکز درخدمت هم استاني هاي عزيز مي باشند، عنوان کرد: مرکز ارتباط با مشتريان شرکت آب و فاضلاب به منظور رفاه حال مشترکين و امکان ارتباط سريع و دوسويه آنان با شرکت آب و فاضلاب استان در هنگام بروز حوادث و اطلاع رساني، به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به مشترکين است.

حسيني بيدار در ادامه ضمن اشاره به مجموع تماس هاي ورودي اين مرکز در شهريور ماه سال جاري گفت: در مدت مذکور از مجموع تماسهاي ورودي؛ 22 هزار و 933 تماس مرتبط با امور مشترکين بود که از اين تعداد 8هزارو 916 مورد منجر به ثبت درخواست امور مربوطه و 14 هزارو 17 تماس در حد راهنمايي مشترکين بوده است.

وي با بيان اينکه از مجموع تماس هاي ياد شده 55 هزارو 408 تماس نيز در حوزه حوادث و اتفاقات به ثبت رسيده است، اظهارکرد: همکاران ما در بازه زماني ياد شده 5 هزارو 217 مورد گزارش شکستگي و وقوع حادثه بر روي خطوط و انشعابات اصلي را ثبت و رسيدگي نمودند.

وي همچنين افزود: 56 هزارو 476 تماس نيز در شهريور ماه سال جاري ازطريق پيغام گيرها به ثبت  رسيده که عمده اين تماس ها به منظور مطلع شدن از دليل قطعي آب بوده است.

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اذعان به اينکه 51 درصد تماس هاي ورودي روزانه، مرتبط با مشترکين مستقر در شهر همدان مي باشد،گفت: تماس هاي دريافتي پس از ثبت توسط اپراتورهاي مربوطه به 4 اکيپ مستقر در محل حادثه اعلام و در طول 24 ساعت به گزارش دريافتي مذکور پاسخ داده ميشود.

وي توضيح داد: چنانچه حادثه پيش آمده در حوزه خطوط و انشعابات اصلي باشد در کوتاه ترين زمان ممکن و در غير اين صورت در طول 2 ساعت مشکل انشعاب مربوطه مرتفع مي گردد.

وي همچنين ضمن اشاره به رسيدگي به حوادث مرتبط با کانالها و شبکه هاي جمع آوري فاضلاب نيز گفت: اين گونه حوادث عموما در فصول پر بارش سال به دليل عدم کشش و پس زدگي شبکه ها اتفاق مي افتدکه در بهار و تابستان کمتر با اين موارد مواجه هستيم.
 
  وي در بخش ديگري از سخنانش، در خصوص تماس هاي دريافتي مرتبط با تعويض کنتورهاي معيوب نيز توضيح داد: چنانچه کنتور دچار عيب فني باشد، همکاران ما به صورت رايگان مشکل مربوطه را مرتفع مي نمايند در غير اين صورت مشترک مکلف به پرداخت هزينه به منظور تعويض کنتور مي باشد.

وي همچنين تصريح کرد: کنتورها در هر دوره قرائت توسط مأموران شرکت آب و فاضلاب مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند و در صورت مشاهده مشکل بر اساس موجودي کنتورها در انبار شرکت، عمليات تعويض کنتور در دستور کار قرار مي گيرد.

حسيني بيدار همچنين با بيان اينکه دريافت تماسهاي مرتبط با اعلام حوادث آب و فاضلاب، رسيدگي و پيگيري رفع مشکلات ناشي از آن، دريافت تماسهاي مرتبط با خريد انشعابات آب و فاضلاب،پيگيري خدمات ثبت شده در حوزه خدمات فروش و پس از فروش مشترکين تنها بخشي از خدمات ارائه شده از سوي مرکز (122) مي باشد، اظهارکرد: از ابتداي شهريور ماه سال جاري شرايطي فراهم شده که مشترکين شهري و روستايي(همدان،فامنين،درگزين) ميتوانند ضمن تماس با شماره تلفن ۱۲۲، نسبت به تسويه حساب و صدور قبض پيامکي، ثبت و يا تغيير شماره تلفن همراه، درخواست بررسي صورتحساب، درخواست آزمايش کنتور، درخواست جابجايي کنتور و انشعاب، درخواست قطع و وصل انشعاب و درخواست تغيير نام اقدام نمايند که بزودي تمامي شهرها و روستاهاي استان از اين خدمت بهره مند خواهند شد. 

وي در نهايت عنوان کرد: تعداد تماس هاي ورودي در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد دو و نيم برابري مواجه بوده است.
انتهاي خبر/

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x