شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
افتتاح پروژه آبرساني به شهر فرسفج در دهه فجر89

افتتاح پروژه آبرساني به شهر فرسفج در دهه فجر89

--

به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان پروژه آبرساني به شهر فرسفج با حضور معاونت برنامه ريزي استاندار،آقاي مهندس نوري -نماينده مردم تويسركان، آقاي طاهرپور-مديرعامل شركت،آقاي مهندس رحيمي فر-فرمانداران-بخشداران وجمعي از اهالي شهرفرسفج به بهره برداري رسيد.
اين پروژه شامل مخزن يك هزار مترمكعب بتني و احداث حدودا سه هزار و 800 متر خط انتقال رفت و برگشت به مخزن مي باشد.
اين پروژه با حفر و تجهيز يك حلقه چاه آب به عمق 120متر و به ميزان  50 ليتر درثانيه آبدهي به بهره برداري رسيد. اضافه مي نمايد اين چاه براي تامين 5/0 ميليون مترمكعب آب درسال آينده پيش بيني شده است و احداث ساختمان كلرزني گازي و حصاركشي دور مخزن و چاه حفر شده از ديگر اقدامات انجام شده براي اين طرح مي باشد.
اعتبار هزينه شده جهت پروژه ي آبرساني به فرسفج تا پايان سال 1388 برابر  274/5 ميليون ريال و اعتبار سال 89 اين طرح نيز مبلغ 500 ميليون ريال بوده است و در تاريخ 20/11/89 با  حضور مسئولين استان و شهرستان تويسركان و فرسفج افتتاح و به بهره برداري كامل رسيد.
در اين مراسم ابتدا بخشدار تويسركان به مردم و مسئولين خوشامدگوئي گفته، سپس مديرامورآبفاي تويسركان شرايط فني و اجرائي پروژه را تشريح نمودند، در ادامه جناب آقاي نوري معاون برنامه ريزي استانداري با تقدير و تشكر ويژه از جناب آقاي مهندس رحيمي فر، از ايشان به عنوان سرآمد مديران استان نام بردند و از زحمات بي دريغ و بي شائبه ي ايشان در اجرا و پيشبرد اين پروژه تقدير و تشكر نمودند. وي اظهارداشت مديرعامل شركت آبفاي شهري با تمام توان و با اهتمام جدي در ارتباط با مسائل آب و فاضلاب استان پيگيريهاي لازم را دارند و اذعان داشتند كه در دو سال اخير با زحمات و پيگيري هاي آقاي مهندس رحيمي فر ما شاهد قطعي آب در استان همدان نبوده ايم و ايشان را مايه ي خير و بركت براي استان دانستند و در پايان ضمن عرض خسته نباشيد،براي ايشان و همكارانشان آرزوي موفقيت روزافزون نمودند.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x