شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
با همکاري کانون پرورش فکري برگزار شد: برگزاري برنامه"صداي آب،صداي زندگي" ويژه دانش آموزان شهر فيروزان

با همکاري کانون پرورش فکري برگزار شد: برگزاري برنامه"صداي آب،صداي زندگي" ويژه دانش آموزان شهر فيروزان

--

مدير امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند از اجراي برنامه "صداي آب،صداي زندگي، با همکاري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهر فيروزان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان،هاشم ده پهلوان با بيان اينکه متاسفانه با کاهش نزولات جوي در سطح کشور با موضوع بحران آب  و کم آبي مواجه هستيم،گفت: با توجه به شرايط موجود، اجراي فعاليت‌هاي فرهنگي به منظورآگاهي بخشي در مصرف بهينه آب شرب و جلب توجه همگاني به جهت صيانت از اين عنصر حيات بخش الزامي است.

وي با اذعان به اينکه مديريت مصرف جز با همراهي مشترکين امکان پذير نيست،عنوان کرد: در راستاي اطلاع رساني و آگاهي بخشي به عامه مردم به ويژه کودکان و نوجوانان، ويژه برنامه "صداي آب، صداي زندگي" با همکاري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و امورآب و فاضلاب شهر فيروزان برگزار شد.

ده پهلوان با بيان اينکه اين برنامه، ويژه دانش آموزان پايه پنجم ابتدايي مدرسه دهخدا  شهر فيروزان با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي اجرا شد،توضيح داد: بر همين اساس مربيان کانون در رابطه با بحران کم آبي در کشور و خطرات  احتمالي آن براي نسل آتي توضيحاتي ارائه کردند.

وي بيان کرد: به همين منظور مسئول مربوطه با در اختيار قرار دادن طرح هايي از قطرات آب، از دانش آموزان درخواست کرد طرف ديگر اين طرح ها را صورتکهايي از قطرات آب با احساسات متفاوت و  همچنين روش هاي صرفه جويي آب در منازل و حياط و باغ را نقاشي کنند.

گفتني است در پايان اين بر نامه ضمن معرفي طرح  سه تن از دانش آموزان به عنوان طرح برتر، کتابچه هايي نيز با عنوان هميار آب با هدف آشنايي بيشتر دانش آموزان در صرفه جويي مصرف آب به دانش آموزان اهدا شد.

لازم به ذکر است اجراي اينگونه برنامه ها  به منظور شفاف سازي اذهان کودکان و نوجوانان نسبت به بحران خشکسالي و کم آبي مورد توجه قرار مي گيرد.

انتهاي خبر/

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x