شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
برگزاري سمينار آموزشي آب ، آموزگار- خلاقيت با رويکرد اصلاح الگوي مصرف درشركت آبفاي همدان-

برگزاري سمينار آموزشي آب ، آموزگار- خلاقيت با رويکرد اصلاح الگوي مصرف درشركت آبفاي همدان-

--

نخستين سمينار آب، آموزگار و خلاقيت با رويکرد اصلاح الگوي مصرف و با شرکت مجريان پرورش خلاقيت دانش آموزان دوره ابتدايي نواحي يک و دو آموزش و پرورش در تالار آب همدان برگزار شد.
نخستين سمينار آب، آموزگار و خلاقيت با رويکرد اصلاح الگوي مصرف و با شرکت مجريان پرورش خلاقيت دانش آموزان دوره ابتدايي نواحي يک و دو آموزش و پرورش در تالار آب همدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان ؛ اين سمينار آموزشي در راستاي انعقاد تفاهم نامه بين معاونت آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب کشور برگزار شد . مديرعامل شركت ابفاي استان همدان با بيان اينكه متأسفانه بسياري از شهروندان بيش از الگو، مصرف مي‌كنند، اظهار داشت: بايد در مسير اعتدال و درست مصرف كردن حركت كرد. علي رحيمي‌فر گفت: در مقوله آب در بخش‌هاي مختلف بيش از نياز مصرف مي‌كنيم و اگر اين روند ادامه داشته باشد با مشكلات بسياري مواجه مي‌شويم.
وي درادامه به رشد جمعيت، توسعه كشاورزي، تغيير اقليم و خشكسالي و گسترش منابع به عنوان تهديدكننده اصلي منابع آبي اشاره كرد و گفت: در حال حاضر آب اصلي‌ترين كانون مباحث و مذاكرات بين‌المللي است و بايد همه در مورد مصرف بهينه آب بيش از گذشته توجه داشته باشند.
وي همچنين اظهارداشت: مدارس کانون هاي اصلي آموزش استفاده صحيح و مناسب از منابع آب و حاملهاي انرژي هستند و در تغيير رفتارهاي اجتماعي و اصلاح الگوي مصرف نقش اساسي دارند. مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان همدان گفت: معلمان نقش مهمي در اصلاح الگوي مصرف و ترويج آن بين دانش‌آموزان و خانواده‌ها دارند كه بايد از ظرفيت پيش رو استفاده كرد.
مدير کل آموزش و پرورش استان نيز در ادامه با اشاره به انعقاد اين تفاهم نامه و برنامه ريزي هاي اساسي و بنيادين در حوزه تعليم و تربيت گفت: الگو سازي در مصرف بهينه آب و انرژي با محوريت دانش آموز، خانواده و جامعه نتايج بسيار موثري خواهد داشت.
حسني محتشم تصريح کرد: مهارت آموزي در زمينه الگوي مصرف و تغيير الگوهاي رفتاري در دانش آموزان در زير بناي توسعه کشور، حفظ و صيانت از سرمايه هاي ملي و انتقال آن به نسل هاي آينده ضروري است. لازم به ذكر است در حاشيه اين سمينار نمايشگاهي از لوازم كاهنده در معرض ديد ميمانان قرار گرفت و با تشريح و توضيحات كارشناسان به تفاوتهاي اين اقلام در مصرف آب اشاره گرديد ضمنا"اقلام فرهنگي و لوازم كاهنده نيز در بين آموزگاران توزيع گرديد.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x