شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
سرپرست مديريت امور آبفاي شهرستان همدان منصوب شد

سرپرست مديريت امور آبفاي شهرستان همدان منصوب شد

--

امروز مراسم توديع و معارفه سرپرست مديريت امور آبفاي شهرستان همدان برگزار شد  و از زحمات حسين آذرتکين قدرداني و کمال حسني به عنوان مدير جديد معرفي شد.
به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، امروز مراسم تکريم و معارفه مدير امور آبفاي شهرستان همدان با حضور مجتبي حسين آبادي؛ قائم مقام مديرعامل شرکت، محمد حسن دهباني؛ بخشدار بخش مرکزي همدان، معاون برنامه‌ريزي و مدير دفتر روابط عمومي آبفاي استان و ديگر همکاران آبفاي شهرستان همدان برگزار شد.
در اين جلسه  و طي حکمي از سوي مهندس فرهاد بختياري فر مدير عامل آبفاي استان همدان، مهندس کمال حسني به عنوان مدير جديد امور آبفاي شهرستان همدان معارفه گرديد و از زحمات چندين ساله مهندس حسين آذر تکين؛ مدير سابق امور آبفاي شهرستان همدان تقدير شد.
مدير سابق امور آبفاي شهرستان همدان در اين مراسم با اشاره به اينکه در طول 11 سال خدمت اقدام بسيار ارزنده و مهمي در سطح شهر و شهرستان همدان انجام شد اظهارکرد: عبور از چند سال تنش آبي و خشکسالي در شهر همدان اتفاق مهمي بوده است.
آذرتکين با بيان اينکه چندين جابجايي خطوط اصلي آب شهر همدان به منظور تسريع در اجراي پروژه‌هاي شهري با کمترين هزينه و با تکيه بر توان نيروهاي امور از اقدامات مهم و قابل توجه است گفت: خدمات شبانه‌روزي و بي‌وقفه در بخش‌هاي حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب و امور مشترکين که موجب خدمت‌رساني به مردم شهر و جلب رضايت همشهريان بود را مي‌توان از دستاوردهاي چندساله برشمرد.
وي از همکاري نيروهاي آبفاي شهرستان همدان قدرداني کرد و يادآور شد: اتفاقات مهم در امور آبفا ميسر نمي‌شد مگر با همکاري تمام پرسنل که قدردان آنها هستيم.
بخشدار بخش مرکزي همدان نيز ضمن قدرداني از زحمات آقاي آذر تکين بيان کرد: ايشان در دوره مسئوليت خود تعامل بسيار خوبي با فرمانداري، بخشداري‌ها، شهرداري مناطق و ساير دستگاه‌ها داشتند که انتظار مي‌رود آقاي حسني نيز اين رويه را ادامه دهند.

قائم مقام مديرعامل شرکت آبفاي استان همدان نيز با بيان اينکه کار در شرکت آب و فاضلاب به دليل ماهيت خدمات‌رساني و ارتباط مستقيمي که با حيات و سلامت مردم دارد، هميشه از حساسيت خاصي برخوردار بوده است اظهار کرد: مديريت و کار در آبفاي شهرستان همدان به دليل مرکزيت استان و تعداد بالاي جمعيت شهر و مشترکين در همه بخش‌ها حساسيت مضاعفي دارد.
حسين آبادي خاطرنشان کرد: اقدامات بسيارارزنده‌اي در زمان مديريت آقاي آذر تکين با توجه به توانمندي و تعامل بسيار خوب ايشان با همکارن خود انجام شد که همگي منشا خير و برکت براي مردم شهرستان همدان بوده است.
وي بيان کرد: درموضوع ادغام شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي اقدامات بسيار مهم و بزرگي انجام شد که خوشبختانه در آبفاي شهرستان همدان هم اين مهم به خوبي و بدون هيچ مشکلي انجام شد تا مشترکين روستايي نيز بتوانند از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بهره‌مند شوند و نيز اثرات آن در دو سال گذشته کاملا مشهود بوده است.
قائم مقام مديرعامل شرکت آبفاي استان همدان با بيان اينکه در خصوص بحران آب تابستان سال جاري، شهر همدان جزو نخستين شهرهاي داراي تنش بود که با مديريت آقاي آذر تکين و همکاران ايشان با کمترين مشکل و بدون قطعي آب و با برنامه‌ريزي از اين بحران عبور کرديم گفت: با توجه به حجم آب ذخيره شده و کمبود بارش‌ها، سال آينده بسيار سختي در حوزه کمبود آب پيش‌بيني مي‌شود و نياز به مديريت دارد.
مدير جديد امور آبفاي شهرستان همدان نيز در پايان مراسم ضمن قدرداني از اعتماد مدير عامل و معاونين شکرت آبفا براي انتخاب وي در اين مسئوليت اظهار کرد: اميدوارم با همکاري همه پرسنل و معاونين شرکت پاسخ مناسبي به اين اعتمادها بدهيم.
حسني با اشاره به اينکه شهرستان همدان سال آينده سال سختي در پيش خواهد داشت و نياز به برنامه‌ريزي مناسبت است تا از اين تنش هم عبور کنيم، خواستار توجه به اين مسئله از سوي همکاران خود شد.
انتها/

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x