شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
معاون منابع انساني و تحقيقات  آبفاي استان همدان خبر داد: تشكيل كارگروه هاي تخصصي با حضور نخبگان استاني

معاون منابع انساني و تحقيقات آبفاي استان همدان خبر داد: تشكيل كارگروه هاي تخصصي با حضور نخبگان استاني

--

معاون منابع انساني و تحقيقات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تشکيل کارگروه هاي تخصصي با حضور نخبگان در راستاي عمل به تاکيدات مقام معظم رهبري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، محمد صادقي مهر با اشاره به تشکيل" شوراي ملي سياستگذاري تعامل با نخبگان و خبرگان" گفت: ذيل تشکيل شوراي مذکور و با توجه به حضور رياست بنياد نخبگان در جلسه كميته تحقيقات شركت، تشكيل كارگروه تخصصي با حضور نخبگان استاني به منظور حفظ ارتباط صنعت و دانشگاه، در دستور کار قرار گرفت.

وي با اشاره به اينکه همزمان با آغاز به كار دولت سيزدهم و در راستاي تأكيدات مقام معظم رهبري "شوراي سياستگذاري تعامل با نخبگان و خبرگان"، تشکيل شده است، اظهارداشت: از آنجا که رهبري در ديدار با جمعي از نخبگان و استعداد هاي برتر كشور بر حل مسائل اساسي كشور به روش علمي و تقويت حس توانايي و خود اتكايي در نخبگان توسط دستگاههاي حاكميتي تاکيد کردند لذا شوراي مذکور با هدف استفاده از ظرفيت هاي علمي در حل مسائل آب و برق در سطح كشور داير شده است.

وي همچنين با بيان اينکه؛ بر همين اساس چالش هاي حوزه آب و راهكارهاي پيشنهادي در معاونت تحقيقات و منابع انساني وزارت نيرو در حضور نخبگان كشور مورد بررسي قرار مي گيرد، عنوان کرد: به همين منظور شركت آب و فاضلاب استان همدان با هدف تقويت ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده از ظرفيت هاي علمي و تحقيقاتي اقدام به تشکيل جلسات و عقد تفاهم نامه با دانشگاهها و شركت هاي دانش بنيان نموده است. 

صادقي مهر بيان کرد: در همين خصوص با حضور رياست بنياد نخبگان استان همدان و در راستاي تشكيل كارگروه هاي تخصصي مشترك آبفا و نخبگان در كميته تحقيقات شركت مقرر گرديد تفاهم نامه همكاري في ما بين شركت آب و فاضلاب و بنياد نخبگان منعقد و تشكيل كارگروههاي تخصصي با مشاركت كارشناسان شركت آب و فاضلاب و نخبگان تشكيل و مسائل و چالش ها در كارگروههاي مذكور پيگيري گردد.

انتهاي پيام/

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x