شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
بهره برداري از ۱۹ پروژه آبرساني روستايي با مشارکت خير نيک انديش

بهره برداري از ۱۹ پروژه آبرساني روستايي با مشارکت خير نيک انديش

--

با همراهي خير نيک انديش حاج علي اکبر ابراهيمي و مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان همدان ۱۹ پروژه آبرساني در روستاهاي محروم اين استان به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، استاندار همدان درآيين بهره برداري از ۱۹ پروژه آبرساني  در روستاهاي محروم با اشاره به اينکه خدمت به محرومين مقامي معنوي است که نصيب هر کسي نميشود،گفت:  اين خير خيرانديش با اجراي ۱۹۰۰ پروژه در محرومترين و دورافتاده ترين روستاهاي کشور جلب رضايت خداوند متعال را طالب شده است، عنوان کرد: علاوه بر ۱۹ پروژه مذکور، با تفاهم نامه منعقد شده با وي ؛ ۷۲ پروژه آبرساني روستايي ديگر براي استان در دستور انجام مي‌باشد.

وي  با اذعان به اينکه اقدامات اثرگذار ايشان در حوزه هاي مختلف قابل توجه است، تصريح کرد: حاج اکبر ابراهيمي تنها و تنها با هدف خدمت به مردم و بدون هيچگونه چشم داشتي وارد عرصه شده است.

 در ادامه فرمانده سپاه انصارالحسين استان همدان با اشاره به اينکه اطلاع رساني به مردم پس از اتمام پروژه از توصيه هاي اکيد مقام معظم رهبري است،گفت: خوشبختانه توفيقي حاصل شده تا با همراهي خير نيک انديش "حاج اکبر ابراهيمي"، پروژه هاي آبرساني به مناطق محروم در استان کليد خورد و بر همين اساس در ۱۹ روستاي استان پروژه آبرساني به سرانجام رسيد.

سردار مجيدي با بيان اينکه اين پروژه ها شامل ۱۰ پروژه در روستاهاي شهرستان فامينن و همدان و ۲۵ پروژه در روستاهاي شهرستان نهاوند مي باشند،عنوان کرد: با بهره برداري از پروژه هاي مذکور اهالي روستاهاي يادشده از نعمت آب شرب سالم و بهداشتي برخوردار شدند.

وي با اذعان به اينکه در راستاي به ثمر نشستن پروژه هاي مذکور ۳،۴  ميليارد تومان اعتبار از سوي خير و ۵ ميليارد تومان از سوي آبفاي استان هزينه شد،اظهارداشت: با همکاري هاي انجام شده و حمايت هاي استاندار نيک انديش استان، ۱۹ پروژه آبرساني در روستاهاي محروم استان به نتيجه رسيد.

سردار مجيدي با تاکيد بر اينکه استاندار همدان همواره پشتيبان گروه هاي جهادي بوده است تصريح کرد:امسال مجموعه بسيج سازندگي با ورود به پروژه هاي آبرساني وساخت مسکن مدد جويان کميته امام خميني(ره) و بهزيستي، گام هاي بلندي در مسير خدمت رساني به محرومين برداشت.

در پايان اين مراسم علي اکبر ابراهيمي خير خيرانديش با اشاره به اينکه خدمت به مردم را تکليف خود مي دانم، خاطرنشان کرد:جان و مال ما امانتي از جانب خداوند متعال است که تنها بايد در مسير خدمت به مردم هزينه شود.

وي در خصوص پروژه هاي آبرساني توضيح داد: به لطف خداوند متعال در ۲۷ استان و ۱۹۰۰ روستاي محروم کشور با بهره برداري از پروژه هاي آبرساني مشغول خدمت به مردم هستيم که بخشي از اين پروژه ها در حال حاضر به بهره برداري رسيده و مابقي در دست بهره برداري است.

لازم به ذکر است در همين راستا با اجراي ۵ کيلومتر خط انتقال ۱۰۰۰ متر لوله گذاري و راه اندازي مخزن پيش ساخته ۵۰ متر مکعبي در روستاي گلخندان، اجراي ۵  کيلومتر خط انتقال ۲۵۰۰ متر لوله گذاري به منظور ايجاد شبکه و نصب مخزن ۵۰ متر مکعبي در روستاي بارزان واجراي ۷۰۰ متر خط انتقال، ۱۰۰۰ متر لوله گذاري و نصب مخزن ۵۰ متر مکعبي در روستاي گوي بلاغ از روستاهاي تابعه شهرستان فامنين، آبرساني به روستاهاي مذکور عملياتي شد.

همچنين در شهرستان نهاوند نيز روستاهاي سعدوقاص، چولک اصلي، چولک قپانوري، زرامين عليا،راوند عليا، راوند سفلي، برجک، رود حسن عليا، شطزل، ده کبود، سياه دره خزل و سياه دره ملوسان با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان و همراهي خير نيک انديش از نعمت آب شرب سالم و بهداشتي برخوردار شدند.

انتهاي خبر/

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x