شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مدير عامل آبفاي استان همدان: کشاورزان همداني به رسم سقايي عهده دار آبرساني به همدان شدند

مدير عامل آبفاي استان همدان: کشاورزان همداني به رسم سقايي عهده دار آبرساني به همدان شدند

--

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از همراهي کشاورزان در پروژه آبرساني اضطراري به شهر همدان و عبور از شرايط تنش آبي تقدير کرد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، فرهاد بختياري فر در همايش تجليل از کشاورزان و همياران مردم در طرح آبرساني به همدان ( نذر آب) که در محل سالن جلسات استانداري همدان برگزار شد با اشاره به اينکه با ورود به مرحله تنش آبي 65 درصد از ذخايرآبي شهر از دسترس خارج شد، گفت: با حادث شدن بحران مذکور، مردم در بخش هاي مختلف گرفتار تنش شدند که البته در اين شرايط نيز شرکت آب و فاضلاب سعي کرد کرد تهديدهاي موجود را به فرصت تبديل نمايد.
وي افزود: با ورود به اين مرحله،  با فرماندهي مقام عالي وزارت و استاندار محترم، همدان ثابت کرد آماده هرگونه اقدام جهادي است و پروژه اي که بيش از 17 سال دچار سکون شده بود کمتر از پنج ماه به ثمر رسيد.
بختياري فر با اذعان به اينکه فاز نخست آبرساني به همدان در اين مدت وارد مدار بهره برداري شد، اظهارداشت: اين موضوع نشان داد ميتوان با همدلي پروژه هاي کلان را در سطح کشور به ثمر رساند.
وي در ادامه  با بيان اينکه با همت کشاورزان، پروژه آبرساني ضربتي به همدان نيز در اين مدت به نتيجه رسيد، عنوان کرد: 72 حلقه چاه معادل 600 ليتر بر ثانيه آب در کمتر از 20 روز با ايثار و از خود گذشتگي کشاورزان وارد مدار بهره برداري شد.
مدير عامل آبفا ضمن تقدير از کشاورزان و با بيان اين جمله که" من دست تک تک کشاورزاني که در اين مسير همراه ما بودند را مي بوسم" اظهارداشت: اميدوارم با همراهي ادامه دار شما کشاورزان، همدان از اين مرحله از تنش آبي عبور کند.
وي با اذعان به اينکه در اين مدت کشاورزان از کشت پاييزه خود گذشتند، بيان کرد: يکي از تاکيدات دين مبين اسلام آبرساني است که در اين مدت کشاورزان همداني به رسم سقايي عهده دار آبرساني به شهر همدان شدند.
وي همچنين ضمن اشاره به پروژه  آبرساني از تالوار خاطرنشان کرد: با بهره برداري از فاز دوم طرح آبرساني از تالوار، مردم اين شهر به طور کامل شيريني آبرساني به همدان را خواهند چشيد.
وي با بيان اينکه همدان در اين مدت به نمادي از وحدت و يکپارچگي تبديل شد، گفت: در طول مدت تنش آبي 29 استان کشور به ياري مردم همدان شتافتند.
وي در نهايت از پيگيري هاي استاندار همدان، فرمانداران و فرماندهي نيروي انتظامي به منظور پيگيري امور مربوطه تقدير کرد. انتهاي خبر/

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x