شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل آبفاي استان همدان:  25 پروژه‌ آبرساني روستايي در دهه فجر افتتاح مي‌شود

مديرعامل آبفاي استان همدان: 25 پروژه‌ آبرساني روستايي در دهه فجر افتتاح مي‌شود

287 ميليارد ريال پروژه آبرساني روستائي در دهه فجر 1401 افتتاح مي‌شود. با افتتاح پروژه‌ها، 25 روستا و 6 هزار و 440 خانوار تحت پوشش قرارمي‌گيرند.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: با افتتاح پروژه‌های آبرسانی در دهه فجر 24 هزار و 10 نفر در 25 روستای استان تحت پوشش قرارمی‌گیرند.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: با افتتاح پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه و انشعابات در 4 روستا در نهاوند، اسدآباد و ملایر با اعتباری بالغ بر85 میلیارد 2 هزار و 289خانوار تحت پوشش قرارمی‌گیرند.

وی با اشاره حل مشکل آب در روستاهای کبودراهنگ، ادامه داد: خرید و نصب دستگاه‌های آب شیرین‌کن برای روستاهای دارقشلاق و جگنلو در کبودراهنگ نیز 150 خانوار را تحت پوشش قرارمی‌دهد.

مدیرعامل آبفای استان همدان با اشاره به اینکه آب شیرین‌کن‌ها در 2 تصفیه‌خانه نصب شده‌اند، افزود: 5 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی استانی هزینه اجرای این پروژه شده است.

بختیاری‌فر افزود: با توجه به ضرورت تأمین پایدار آب شرب سالم، این شرکت طی برنامه‌ریزی‌های لازم با استفاده ازاحداث مخزن در روستاها این مهم را به انجام رسانده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه ضرورت دارد مخازن ذخیره آب آشامیدنی را در راستای افزایش ظرفیت ذخیره آب در روستاها و جلوگیری از قطع مکرر آب افزایش بدهیم، گفت: 2 هزار و 800 متر مکعب مخزن در 19 روستای استان احداث شده است.

وی با تأکید بر اینکه احداث این مخازن 4هزار و یک خانوار را تحت پوشش قرارداده،‌ اظهار کرد: بیش از 201 میلیارد ریال هزینه اجرای احداث مخازن در روستاها بوده که بخشی از آن از بودجه عمرانی ملی و بخشی از محل اعتبارات محرومیت‌زدائی تأمین شده است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x