شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد: تعويض بيش از 13  هزارکنتور معيوب آب در سال گذشته

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد: تعويض بيش از 13 هزارکنتور معيوب آب در سال گذشته

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد: تعويض بيش از 13 هزارکنتور معيوب آب در سال گذشته

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تعويض بيش از 13هزارکنتور آب فرسوده و معيوب در سطح شهرها و روستاهاي استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، فرهاد بختياري فر با اشاره به اينکه از ابتداي سال گذشته مجموعا 13195 کنتور خراب در سطح روستاهاي استان به منظور رفع عيوب، احتساب دقيق ميزان مصرف آب مشترکين و جلوگيري از هدررفت آب تعويض شد گفت: اين در حالي است که اين مقدار بيش از دو برابر تعهد براي سال 1401 بوده است.
وي افزود: تعويض كنتورهاي معيوب راهکاري مناسب به منظور جلوگيري از هدر رفت بيش از حد آب و اثرات منفي آن بر تأسيسات آبرساني و همچنين مديريت مصرف و خدمت رساني شايسته‌تر به مشتركين مي باشد که با مجموع اقدامت صورت گرفته در اين بخش چيزي در حدود هشت ميليون و 268 هزار متر مكعب آب تصفيه شده از محل تلفات ظاهري آب بدون درآمد كاسته شد. 

وي با بيان اينکه تعويض کنتورهاي معيوب در بازه زماني مذکور در بخش شهري  5585 کنتور و در بخش روستايي 7610 مورد بوده است افزود: يكي از مهم ترين فعاليت هاي شركت هاي آب و فاضلاب در راستاي كاهش آب بدون درآمد، تعويض كنتور هاي معيوب يا فرسوده و جايگزيني آن با كنتورهاي نو است كه اين اقدام كمك شاياني به شفاف سازي مقادير مصارف آب مي نمايد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x