شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
تعويض بيش از 4 هزار و 800 کنتور آب در استان همدان

تعويض بيش از 4 هزار و 800 کنتور آب در استان همدان

مدير عامل آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تعويض  4 هزار و 876 فقره کنتور آب فرسوده و معيوب از ابتداي سال جاري در استان همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، فرهاد بختياري فر ضمن اشاره به برخي اقدامات انجام شده در خصوص پيشگيري از هدر رفت منابع آب در سال جاري گفت: يکي از اقداماتي که همواره در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد تعويض، بازسازي و استاندارد سازي تاسيسات فرسوده و معيوب آبي است که در همين راستا از ابتداي سال جاري، تعويض ۲ هزار و 293 دستگاه کنتور معيوب مشترکين در بخش شهري و 2هزار و 583 دستگاه کنتور معيوب مشترکين در بخش روستايي انجام شده است. 
 
وي همچنين به اصلاح و بازسازي 146 فقره انشعاب آب مشترکين در بخش شهري اشاره و عنوان کرد: در راستاي جلوگيري از هدررفت منابع آبي، 327 کيلومترشبکه توزيع آب و 49940 فقره انشعاب آب در بخش شهري و روستايي نشت يابي شده است.
 
بختياري فر در بخش ديگري ازسخنانش به اصلاح و توسعه شبکه توزيع آب و نصب انشعابات جديد اشاره کرد و گفت: برهمين اساس اصلاح و توسعه 10 کيلومتر شبکه توزيع آب در بخش شهري، 3 کيلومتر در بخش روستايي و  نصب ۷ هزار و 923 رشته انشعاب جديد آب براي مشترکين شهري و روستايي عملياتي شده است.
 
مدير عامل آبفاي استان همدان با تاکيد براينکه حفظ منابع آبي موجود دراولويت اقدامات اين شرکت قرار دارد بيان کرد: به همين منظور از ابتداي سال جاري 250 رشته انشعاب آب غيرمجاز شناسايي شده اند که برخي از انشعابات مذکور قطع و يا تبديل به انشعاب مجاز در بخش شهري شده‌اند.
 
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x