شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
کاهش حوادث شبکه آب شهري استان همدان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل

کاهش حوادث شبکه آب شهري استان همدان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از ابتداي سالجاري 551 فقره حوادث مرتبط با شبکه آب شهري ثبت و مرتفع شده است که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 300 فقره کاهش داشته است.

به گزارش روابط عمومي، فرهاد بختياري فر با اعلام اين خبر گفت: در راستاي تعمير و نگهداري تاسيسات شبکه اصلي آبرساني به منظور ارائه خدمات مستمر به مشترکين استان همدان، حوادث مرتبط با شبکه اصلي انتقال آب شهرهاي استان شامل شکستگي و يا خرابي شيرآلات خط لوله اصلي مي باشد که از ابتداي سال جاري 551 مورد ثبت و مرتفع شده است که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 300 فقره کاهش داشته است.

وي با بيان اينکه رفع حوادث انشعابات آب مشترکين در جهت خدمت رساني و پيشگيري از هدررفت آب نيز  همواره به صورت مستمر در حال انجام است، گفت: در اين بازه زماني رسيدگي و رفع حوادث انشعاب آب مشترکين شهرهاي استان 10 هزار و 666 فقره گزارش شده است که عموما در خواست‌ها در اين حوزه شامل، رفع نشتي کنتور و انشعاب آب مشترکين، درخواست شستشوي کنتور، رفع خرابي و تعويض کنتور و شيرآلات انشعاب، مي باشد.

وي با اشاره به رفع حوادث نزديک به 1200 فقره مرتبط با شبکه اصلي انتقال آب روستاهاي استان افزود: از ابتداي سالجاري تعداد 5 هزار و 117 فقره حوادث و اتفاقات انشعاب آب مشترکين روستاهاي استان نيز ثبت و مرتفع شده است.  

مدير عامل آبفاي استان همدان در پايان گفت: هم‌استاني هاي گرامي در صورت مشاهده هرگونه حادثه و اتفاق در خطوط انتقال، شبکه‌هاي توزيع و انشعابات آب، با شماره 122 تماس حاصل نمايند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x