شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
در قالب طرح جهاد آبرساني انجام شده است؛ آبرساني به روستاهاي شهرستان کبودراهنگ و فامنين

در قالب طرح جهاد آبرساني انجام شده است؛ آبرساني به روستاهاي شهرستان کبودراهنگ و فامنين

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: پروژه هاي جهاد آبرساني به روستاهاي کبودراهنگ و فامنين در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومي، فرهاد بختياري‌فر با اشاره به اجراي طرح جهاد آبرساني به روستاهاي استان با همکاري بسيج سازندگي و قرارگاه امام حسن مجتبي(ع) از اتمام عمليات ساخت سه باب مخزن بتني در روستاهاي کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: اين مخازن در کندتپه، قوره جينه جزوان مجتمع عظيم دره شهرستان کبودراهنگ اجرا شده است.

 

وي ادامه داد: عمليات لوله‌گذاري خطوط انتقال به طول ۲۵ کيلومتر و تهيه لوله به منظور اصلاح شبکه  مجتمع عظيم دره از ديگر پروژه‌هايي است که انجام شده است.

 

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: عمليات حفاري دو حلقه چاه دستي دهانه گشاد در روستاهاي سرايجوق و داليجو از ديگر مواردي است که اجرا شده است.

 

وي اضافه کرد: مخازن هوايي در روستاهاي پرورق با حجم ۱۰۰ متر مکعب و خان‌آباد با حجم ۱۵۰ متر مکعب در مجتمع خلعت‌آباد انجام شده است که در آبرساني به روستاها نقش مهمي دارد.

 

بختياري‌فر به اتمام عمليات حفاري دو حلقه چاه مکانيکي در روستاهاي پرورق و داق‌داق آباد مجتمع خلعت‌آباد اشاره کرد و گفت: اجراي ۲۵ کيلومتر خط انتقال در مجتمع آقکند و اجراي شبکه توزيع روستاي اوزون‌دره مجتمع آقکند از ديگر پروژه‌هاي اجرا شده است.

 

وي در ادامه به اجراي پروژه‌هاي آبرساني در فامنين اشاره کرد و گفت: اجراي عمليات خط انتقال روستاي سراوک به طول ۳.۵ کيلومتر و اجراي  ۳.۵ کيلومتر شبکه توزيع و استاندارد‌سازي انشعابات در روستاي فيض‌آباد به اتمام رسيده است. 

 

وي از اجراي شبکه روستاهاي قشلاق، عمرآباد و قبان قلي خبر داد و افزود: کارگاه احداث مخزن بتني ۵۰ متر مکعبي روستاي قشلاق مجتمع پيشخور تجهيز شده و خط برق و تجهيز چاه روستاي فيض‌آباد نيز اجرايي شده است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x