شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
وبگاه جدید شرکت آب و فاضلاب استان همدان راه اندازی شد

وبگاه جدید شرکت آب و فاضلاب استان همدان راه اندازی شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از راه اندازی وبگاه (وب سایت) جدید این شرکت با تغییرات مهم ساختاری و ظاهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، فرهاد بختیاری فر با اعلام این خبر گفت: با توجه به گسترش کاربران فضای ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ونیاز روز افزون مخاطبان به دریافت خدمات در بستر اینترنت، با هدف تسهیل ارائه خدمات الکترونیک و اطلاع رسانی به مشترکین، وبگاه جدید این شرکت به عنوان درگاه اصلی ارتباط با مخاطبان راه اندازی شد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه خدمات غیر حضوری در این وبگاه گفت: ارائه خدمات الکترونیک به مشترکین آب و فاضلاب استان همدان در قالب سامانه خدمات غیر حضوری از قبیل مشاهده و پرداخت قبض، اعلام کارکرد کنتور، تسویه حساب بدهی، مشاهده سوابق صورتحساب، واگذاری انشعاب های آب و فاضلاب، تغییر ظرفیت انشعاب، تعویض کنتور و .... با ارائه شناسه قبض از جمله این امکانات است. 

وی همچنین از راه اندازی زیر سایت خبری آبفای استان همدان خبر داد و افزود: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان به عنوان مرجع رسمی انتشار اخبار این شرکت همواره در تعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌باشد که همانند گذشته خبرنگاران و مدیران پایگاههای خبری می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار شرکت به عنوان یکی مجاری دریافت اخبار به پایگاه خبری این وبگاه مراجعه نمایند. 

وی افزود: راه اندازی سامانه مناقصه و مزایده، سامانه نظام پیشنهادات، سایت ویژه کودکان از دیگر قابلیت های در دسترس این وبگاه است.

مدیرعامل آبفای استان همدان خاطر نشان کرد، مشترکین و مخاطبین می‌توانند برای بازدید و استفاده از خدمات وبگاه شرکت آب و فاضلاب استان همدان به نشانی www.hww.ir  مراجعه نمایند.
 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x