شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00

همزمان با سراسر کشور؛ چهارمین مانور دفاع از مقر شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مانور سطح 2 دفاع  از مقر دفتر حراست  و امور محرمانه شرکت آب  وفاضلاب استان همدان  همزمان با دفاتر حراست سایر شرکت های آب وفاضلاب سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در راستای آمادگی همه جانبه و ارتقا سطح آمادگی همکاران شرکت آب و فاضلاب در مواجهه با بحران های احتمالی و صیانت و نگهداری از منابع و مخازن آب شرب و تاسیسات، مانور فصل پاییز سطح 2 دفاع  از مقر دفتر حراست  و امور محرمانه شرکت آب  وفاضلاب استان همدان  همزمان با دفاتر حراست سایر شرکت های آب وفاضلاب سراسر کشور و براساس سناریوی از پیش تعیین شده برگزار شد.

فرهاد بختیاری فر عنوان کرد: کسب آمادگی‌های لازم برای مواجهه با حوادث مترقبه و غیر مترقبه از ضروریات دستگاههای خدماتی از جمله شرکت های آب وفاضلاب می باشد که همواره باید آمادگی لازم برای مواجهه با بحران های پیش رو در راستای افزایش پایداری و تاب آوری اماکن و تاسیسات در اختیار، کاهش آسیب‌ها و تداوم خدمات رسانی در زمان وقوع آنها را داشته باشیم.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان نیز با اشاره به جزئیات این مانور گفت: این مانور با محورهای از پیش تعیین شده حول سه محور اعلامی اداره کل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور از جمله تعامل و هم افزایی شرکت های آب و فاضلاب با دستگاه های امنیتی، انتظامی و امدادی، پیشگیری و مقابله جدی با هر گونه نفوذ و خرابکاری در تاسیسات و اماکن و همچنین شناسایی و رفع مشکلات ناشی از حملات بیوتروریسم در تأسیسات آبرسانی جهت ارزیابی هوشیاری و آمادگی نگهبانان در مواجه با نفوذهای محسوس و غیر محسوس در انبار مرکزی شرکت برگزار شد.

مجید بخشی زاده افزود: این مانور  با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، شرکت توزیع برق، شرکت گاز، جهاد کشاورزی، نیروی مقاومت بسیج در 10 شهر استان با استعداد 350 نفر برگزار شد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x