جمعه 28 اردیبهشت 1403 00:00:00

بررسی مشکل آب شرب روستای عشوند شهرستان نهاوند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به همراه مدير کل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری همدان از روستای عشوند شهرستان نهاوند بازدید و مشکل آب شرب این روستا را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی، با توجه به مشکلات آب شرب روستای عشوند و درخواستهای اهالی روستا، فرهاد بختیاری فر مدیرعامل شرکت آبفای استان و مازیار عبدی مدير کل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری و جمعی از  مسئولین فرمانداری و بخشداری شهرستان نهاوند با حضور در این روستا مشکل آب شرب این روستا را مورد بررسی قرار دادند. 

بنابراین گزارش در این بازدید مصوب شد اراضی اطراف روستای عشوند مورد مطالعه ژئوفیزیک قرار گیرد تا در صورت وجود آب نسبت به شروع عملیات آبرسانی اقدام گردد.

لازم بذکر است امور آبفای نهاوند در سال جاری جهت تقویت آبدهی چاه موجود اقدام به حفر چاه کمکی و کوره با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان نموده که یک لیتر بر ثانیه به چاه موجود اضافه گردید که در نهایت دبی دو چاه به یک و نیم لیتر بر ثانیه رسید.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

شهر سرکان آبفای تویسرکان امور بانوان رودخانه اصلاح شبکه فاضلاب روستاها نشست رسانه ای خط انتقال روز دختر همیار آب روستا آب شرب پایدار محیط زیست تصفیه فاضلاب آب شرب رفع تنش آبی تقدیر نامه آبفای اسداباد توسعه شبکه آبرسانی حوادث آب و فاضلاب کاشت درخت نوروز 1403 مدیریت مصرف آموزش همگانی یخزدگی کنتور اصلاح شبکه آبرسانی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x