چهارشنبه 09 خرداد 1403 00:00:00

برگزاری مراسم گرامیداشت مقام بانوان آبفای استان همدان

مراسم بزرگداشت و تکریم مقام بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان همدان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

مراسم بزرگداشت و تکریم مقام بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان همدان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا استان همدان، این مراسم روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان برگزار و بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان همدان، مورد تقدیر قرار گرفتند.
در این مراسم از همسر شهید نعمت‌الله نوشادی، شهید شاخص وزارت نیرو در سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد همچنین بانوانی که در آستانه بازنشستگی قرار داشتند نیز تقدیر شدند. 
برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ریحانه بهشتی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شده بود نیز در این مراسم معرفی و هدایای خود را دریافت کردند. لازم به ذکر است که کارگاه آموزشی سلامت بانوان و جوانی جمعیت برای بانوان شاغل در این شرکت به مناسبت روز زن، برگزار شد.

اعلام آمادگی مدیرعامل آبفای استان همدان برای حضور بانوان در پست‌های مدیریتی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ما در پست‌های مدیریتی نگاه جنسیتی نداریم و آمادگی داریم در پست‌های مدیریتی از حضور خانم‌ها استفاده کنیم چون هدف همه‌ی ما خدمت رسانی به مردم است. 
فرهاد بختیاری‌فر در این مراسم، اظهار کرد: بانوان نیمی از جامعه هستند و نیمه دیگر را به دنیا می‌‌آورند و ما به وجود و همکاری با شما افتخار می‌کنیم. 
بختیاری‌فر با بیان اینکه تنش آبی سال ۱۴۰۱ بزرگ‌ترین و پر اهمیت‌ترین موضوع کاری ما بوده است، تصریح کرد: این تنش آبی زحمت و مشکلات بسیار زیادی برای مردم به وجود آورد و برای همه ناراحت کننده بود اما ما در مرحله اول قطعی را به زیر یک ساعت کاهش و در ۲۰ روز چاه‌های آب را وارد مدار کردیم تا قطعی‌ها بر طرف شود و این افتخاری برای شرکت است که شما هم نقش بزرگی در آن داشتید. 
وی ادامه داد: در تنش آبی همدان، همه بسیج شدند و تمام امکانات کشور به سمت همدان گسیل شد. شخص استاندار به شدت موضوع را پیگیری کردند و تلاش و کوشش شما باعث شد تا این موضوع مدیریت شود و تنش آبی را پشت سر بگذاریم. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: پس از اینکه مشکل کمیت آب حل شد، بحث کیفیت آن مطرح شد و همه همکاران ما شجاعانه جلو رفتند و کیفیت آب را به حد استاندارد رساندند.

پرداخت هدیه ۵ میلیون تومانی سفر به مشهد مقدس برای ازدواج و فرزندآوری 
مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پرداخت کمک هزینه پنج میلیون تومانی سفر به مشهد مقدس برای ازدواج و یا فرزندآوری کارکنان این شرکت خبر داد. 
زهرا شرفی در این مراسم، اظهار کرد: همکاران ما علاوه بر مدیریت خانه و خانواده، وظایف شغلی خود را به خوبی انجام داده و دستاوردهای مهمی کسب کردند.
شرفی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همدان سال گذشته در ارزیابی عملکرد حوزه بانوان و خانواده وزارت نیرو، رتبه برتر را کسب کرد و عملکرد بانوان ما مقبول وزارت نیرو بود‌. این رتبه فقط نشان دهنده‌ی عملکرد شخص بنده نیست و عملکرد کل شرکت در حوزه زنان و خانواده را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به شاخص‌ ارتقای جایگاه شغلی بانوان و حضور در پست‌های مدیریتی، مطرح کرد: از ۷۸ نیروی رسمی خانم در شرکت آب و فاضلاب استان ۲۶ نفر در پست مدیریتی حضور دارند و نسبت زنان مدیر در این شرکت ۳۳ درصد بوده در حالیکه میانگین کشور ۱۷.۵ درصد گزارش شده است. 
مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به دستاوردهای حوزه بانوان این شرکت، بیان کرد: تشکیل مجمع خیرین آبرسان به همت سرکار خانم کرمی، تالیف پنج عنوان مقاله و سه عنوان کتاب، انتخاب خانم ترابی یگانه به عنوان دبیر هیئت شطرنج وزارت نیرو، درخشش خانم رضایی آرام در مسابقات ساحل نوردی وزارت نیرو و راه‌اندازی سیستم مشترکین جدید توسط خانم‌ها محمدیان و قنبرفر از دستاوردهای همکاران ما در سال گذشته بود. 
شرفی با اشاره به فعالیت‌های حوزه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده این شرکت، گفت: در اردیبهشت‌ماه و در هفته جمعیت، دستگاه برتر شناخته و جایزه جمعیت را کسب کردیم. تکالیف قانون حمایت از جوانی جمعیت را پیگیری و به انجام رساندیم، ستاد جوانی جمعیت را تشکیل و آیین نامه انگیزشی تدوین کردیم.  
وی ادامه داد: در راستای جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، علاوه بر سایر مزایای در نظر گرفته شده به همکارانی که ازدواج کنند و یا صاحب فرزند شوند، کمک هزینه‌ی پنج میلیون تومانی سفر به مشهد مقدس، پرداخت می‌شود.

انعقاد تفاهم‌نامه آبفا با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان
شرکت آب و فاضلاب استان همدان با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان، تفاهم‌نامه‌ای در راستای ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف آب در جامعه با محوریت بانوان و خانواده، امضا کرد.
این تفاهم‌نامه به منظور ارتقای سطح همکاری و هم‌افزایی علمی، عملیاتی و اجرایی برای بهره‌گیری بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای اهداف مشترک مصرف بهینه آب و ارتقای فرهنگ اصلاح سبک زندگی سازگار با اقلیم و ترویج الگوی صحیح مصرف آب و با بهره‌مندی از ظرفیت بانوان و خانواده، تدوین شده است. 
جریان سازی و ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف آب در جامعه با محوریت بانوان و خانواده و تبیین وظایف فردی، خانوادگی و اجتماعی بانوان در مدیریت و پایدارسازی منابع آب را می‌توان از اهداف تدوین و انعقاد این تفاهم‌نامه برشمرد. 
همکاری در برگزاری جلسات هماهنگی، تولید و نشر محتوای آموزشی، برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و
تهیه و توزیع بسته‌های تشویقی به خانواده‌ها از محورهای این تفاهم‌نامه است.
 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تامین آب شرب سد اکباتان دولت سیزدهم مدیریت تنش آبی رزن تور رسانه ای ابفای تویسرکان بازدی خبری شطرنج شهر سرکان آبفای تویسرکان امور بانوان رودخانه اصلاح شبکه فاضلاب روستاها نشست رسانه ای خط انتقال روز دختر همیار آب روستا آب شرب پایدار محیط زیست تصفیه فاضلاب آب شرب رفع تنش آبی تقدیر نامه آبفای اسداباد توسعه شبکه آبرسانی حوادث آب و فاضلاب
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x